Mikä bonus kortti kannattaa hankkia? Mikä halvin kauppa tehdä ruokaostokset?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Minä sanoisin, että kaikki kannattaa hankkia ja käyttää niitä aina hyväkseen, harva sitä aina yhdessä kaupassa käy.

Tuotteiden hinnat vaihtelevat ihan saman ketjunkin eri liikkeissä, hintakartellithan on kielletty. Riippuu aivan omasta ostoskorista, mikä kauppa tulee halvimmaksi.
 
ki
prismaa ja s-korttia kannatan minäkin.

meillä kahden aikuisen talous, saadaan rahaa takaisin vuodessa n. 400-700e kun keskitetään kaikki mahd. s-kauppoihin ja bensa tankkaukset abc;hen, toisen matkan hinta aina kasassa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä sanoisin, että kaikki kannattaa hankkia ja käyttää niitä aina hyväkseen, harva sitä aina yhdessä kaupassa käy.

Tuotteiden hinnat vaihtelevat ihan saman ketjunkin eri liikkeissä, hintakartellithan on kielletty. Riippuu aivan omasta ostoskorista, mikä kauppa tulee halvimmaksi.
Vaikka mulla on kaikki kortit niin en mie käytä kuin yhtä, joten rohkenen olla eri mieltä. Yhteen kauppaan kannattaa keskittää.Bonuksia saa silloin ihan hurjasti.
 
S
S-kortti, ja prisma on huomattavasti edullisempi kuin citymarket... Plussa on ihan surkee, onneton suorastaan ja eihän kukaan edes tajua miten ne plussat kertyy, Jymäytetään ihmisiä kun on niin mutkikas järjestelmä ettei edes ymmärrä. S:llä selkeä ja hyvä + että bonuksen voit käyttää missä tahansa muuallakin kuin vaan s-ryhmän kaupassa.
 
vieras
Jälleen kerran voi vain sanoa, että ihmiset ovat tyhmiä. Miksi antaa rahaa jollekin isolle S-ryhmälle lainaksi ilman korkoa ja sitten saa omia rahojaan takaisin jonain bonuksina. Kyllä ihmisiä höynäytetään. Esim. ABC-huoltamoiden bensa on maan kalleinta. Helppo on antaa sitä sisäänmaksettua ylihintaa takaisin bonuksina. Lisäksi pyytävät jonkun osuusmaksun sisään asiakkailta. Ilmaista korotonta lainaa sekin. Lisäksi pyörittvät vielä kannattavaa pankkitoimintaa asiakkaiden rahoilla, jotka he ovat lainanneet S-ryhmälle korotta.

Laillista varkautta siis, mutta ihmiset eivät tajua. S-ryhmä kaikineen estää Suomessa kaavoituskorruptioillaan muiden liikeryhmien tuomaa kilpailua. Bensa-asemat oat kohta kaikki ABC-asemia ja hinta senkuin nousee. Toivottavasti kilpailuvirasto nyt ainkain tulee estämään S-ryhmältä Shell -huoltamoiden oston.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Esim. ABC-huoltamoiden bensa on maan kalleinta. Helppo on antaa sitä sisäänmaksettua ylihintaa takaisin bonuksina. Lisäksi pyytävät jonkun osuusmaksun sisään asiakkailta. Ilmaista korotonta lainaa sekin. Lisäksi pyörittvät vielä kannattavaa pankkitoimintaa asiakkaiden rahoilla, jotka he ovat lainanneet S-ryhmälle korotta.
Tuon kalleimman hinnan allekirjoitan. Osuusmaksulle maksetaan täällä hyvä korko, paremman siitä saa kuin pankkitilillä makuuttaessa, sen suhteen kortin hankinta kyllä kannattaa.

Mutta kannattaa tuohon korttiuskovaisuuteen suhtautua hieman kriittisesti. Itse olen liikkuva asiakas, jolla on kaikki kortit ja otan niistä hyödyn silloin kun sen saa.
 

Yhteistyössä