Mikä aiheutti kohun siinä Teoriasta tekoihin-luennossa?

vierailija
Eikös se kohu ollut se, että se puheli sekavia luennolla ja poistettiin paikalta. Se taas on harvinaista, että noin jouduttaisiin tekemään. Ja henkilö oli aiemmin ansioitunut.

Fm
En viitsinyt klikata juttua auki. Luultavasti puhuja on alkoholisti, joka on juonut itsensä sekavaan kuntoon. Ongelma on hyvin yleinen kaikissa yhteiskuntaluokissa.
Luin jutun miehestä, joka muisteli uraansa Helsingissä tv-lupatarkastajana. Sörnäisissä sattunut tapaus herätti sääliä. Kyseisestä kaupunginosasta annetaan usein turhan huono käsitys.
 
vierailija
Eikös se kohu ollut se, että se puheli sekavia luennolla ja poistettiin paikalta. Se taas on harvinaista, että noin jouduttaisiin tekemään. Ja henkilö oli aiemmin ansioitunut.

Fm
Ja siksikö se yksi opiskelija oli sitä mieltä että hänen on hyvin vaikea käsittää olevansa yliopistolla tällaisella luennolla? Itse ajattelisin niin että jos professori olisi ollut kännissä niin hänet olisi ohjattu hoitoon ja muuten kutsuttu ambulanssi.
 
vierailija
Ja siksikö se yksi opiskelija oli sitä mieltä että hänen on hyvin vaikea käsittää olevansa yliopistolla tällaisella luennolla? Itse ajattelisin niin että jos professori olisi ollut kännissä niin hänet olisi ohjattu hoitoon ja muuten kutsuttu ambulanssi.
Opiskelijoissakin on tyyppejä joka lähtöön. Muistan, kun kerran soitin työpuhelun, ja 16-vuotias poika vaati, että häntä pitäö teititellä. Oudoissa perheissä kasvaa tyranneja, joiden ura yliopistossa ja sen jälkeen voi olla lievästi sanoen karsea. Saman huomion olen tehnyt tämän palstan viesteistä. Voiko tällaisia ihmisiä olla myös elävässä elämässä?
 
vierailija
Opiskelijoissakin on tyyppejä joka lähtöön. Muistan, kun kerran soitin työpuhelun, ja 16-vuotias poika vaati, että häntä pitää teititellä. Oudoissa perheissä kasvaa tyranneja, joiden ura yliopistossa ja sen jälkeen voi olla lievästi sanoen karsea. Saman huomion olen tehnyt tämän palstan viesteistä. Voiko tällaisia ihmisiä olla myös elävässä elämässä?
 
vierailija
Koitin eilen saada ampparia kun olen alkoholisti diabeetikko ja otti pumpusta ihan v...sti ne ystävällisesti haistatti minulle v...t kaikki kunnia vaan heille en siis ollut ottanut lääkkeitäni
 

Yhteistyössä