Mikä ärsyttää?

Mitkä idiootit pikkuasiat ärsyttää? Pitäisi muka huolehtia hallitusneuvotteluista ja olla närkästynyt NATO:n toiminnasta jne. Mutta kun oikeasti minua ärsyttää pienet ja arkipäiväiset jutut, ei maailman luokan kriisit.

Eli minua ärsyttää:
- näkkileivän väärin voitelevat ihmiset
- hitaat kuskit
- typerät asiakkaat kahviloissa, jotka haluavat jauhettua kahvia tietynlaisissa paperipusseissa, kun minä vain haluaisin ottaa kahvin mukaani

... Keksin kohta lisää. ENTÄ TE?

"Charlotta"
Tällähetkellä ärsyttää vain se kun väsyttää kamalasti mutta nukkumaan ei pääse kun vasta klo 23 jälkeen koska toinen naapuri huudattaa musiikkia ja toinen yläkerran asukas tömistää kovaa kantapäillään. Korvatulpat ei auta äänien vaimennuksessa.

Minnuu ärsyttää:
- Immeiset jotka kassajonossa tökkii minnuu ostoskärryillä peffaan
- immeiset jotka jää hölisemään ostoskärryjen kanssa käytävälle,niin ettei kukkaan pääse ohi,korkeintaan läpi :kieh:
- Liikennevalot,vaihtuu punaisesta vihreelle hitaasti,mutta suojatien yli ei kerkiä kävellä
- Naapuri joka joskus laulaa karaokee kavereidensa kanssa klo 23.00 jälkeen

Viimeksi muokattu:
Kiertokirjeet ja ketjut ja kerjuuviestit facebookissa on kyllä jotain yltiöärsyttäviä.

Ärsyttää, kun kukaan ei paljasta mulle Herbalifen pirtelöjauheitten hintaa :mad:
En ole tilannut ja jos olisin- tietäisinkin. Mutta kun haluan tietää ennalta paljonko ne kustantais enkä tunne konsultteja. Pitäkää tunkkinna!!!!

Ärsyttää, kun tollot ostavat light tuotteita ja imevät limukkaa sisäänsä kun siinä on kaloreita 0.

pipsis
Se ärsyttää, kun ihmiset käy isommilla tarpeillaan yleisessä vessassa. Siis eikö sitä voisi säästää kotiin? Inhottaa mennä kaupungilla pakon edessä pissalle, kun joku on jo haisuttanut koko vessan. Yääks.

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;23889013:
Hallitusneuvottelut ja maailman tila sekä Yellowstonen tuleva posahdus pelottaa, mutta ei varsinaisesti ärsytä.

Ärsyttäviä asioita en palstalla oikein voi kertoa. Palstalla on nimittäin silmät ja korvat yhdistettyinä hermokeskukseen.
Ai onko sun mies ärsyttävä sekä hermokimppu?

Se ärsyttää, kun ihmiset käy isommilla tarpeillaan yleisessä vessassa. Siis eikö sitä voisi säästää kotiin? Inhottaa mennä kaupungilla pakon edessä pissalle, kun joku on jo haisuttanut koko vessan. Yääks.
No jos mulla on paskahätä,niin kyllä mie käyn yleisessä vessassa enkä ala pinnistelemään kotiin asti, aika hankalaa olis pidätellä paskaa 20-30minuuttia että ehtii kotiin joko kävellen tai linja-autossa.

"vieras"
Just nyt ärsyttää suunnattomasti tämä mun yliväsynyt vauva, jonka mielestä nukkuminen on yliarvostettua ja kurkkusuorana huutaminen paaaljon kivempaa... Joka ilta sama homma.

Yhteistyössä