Y
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja maria78:Ne voi aina ajaa pois...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja maria78:Ne voi aina ajaa pois...
Näin on! Voitteko kertoa tämän myös kaikille miehille. Tai, säällisyyden nimissä, pyytää käyttämään pelkkiä pitkähihaisia paitoja jos ei karvoistaan raaski luopua.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja maria78:Ne voi aina ajaa pois...
Näin on! Voitteko kertoa tämän myös kaikille miehille. Tai, säällisyyden nimissä, pyytää käyttämään pelkkiä pitkähihaisia paitoja jos ei karvoistaan raaski luopua.
Minun mies ajaa sillointällöin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja maria78:Ne voi aina ajaa pois...
Minun mies ajaa sillointällöin.
Mun mielestä tuo on tosi positiivista toisen huomioon ottamista!
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:No kyllä mä ihan kylmiltäänkin keksin pari ällöttävämpää juttua.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:No kyllä mä ihan kylmiltäänkin keksin pari ällöttävämpää juttua.
Alkuperäinen kirjoittaja Ei ole karvoihin:Auttaisiko värjäys? Onko tummat karvat kauniit?
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:No kyllä mä ihan kylmiltäänkin keksin pari ällöttävämpää juttua.
Juu, niin minäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Ei ole karvoihin:Auttaisiko värjäys? Onko tummat karvat kauniit?
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:No kyllä pallikarvat ällöttävämpiä ovat, hyi hyi. :x
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:No kyllä pallikarvat ällöttävämpiä ovat, hyi hyi. :x
Mutta niitä ei sentään ole lähes pakko katsella kaduilla, kassajonoissa ja muissa julkisissa paikoissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:No kyllä pallikarvat ällöttävämpiä ovat, hyi hyi. :x
Mutta niitä ei sentään ole lähes pakko katsella kaduilla, kassajonoissa ja muissa julkisissa paikoissa.