Mikä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ok
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Noloin on varmaankin ollut se, kun hirveässä teinikännissä parikymppisenä sekstailin yhden kivan tutun jätkän kanssa huoneessa, joka oli täynnä kavereitamme. Varmaan näkivätkin kaiken, vaikka peittoa oli ainakin osittain suojana, mutta en paljoa muista kun sammuin kesken touhun...

Ainoa seuraus oli se, että tuo ""partneri"" ois halunnut alkaa seurustelemaan kanssani.

Mua nolotti hirveesti kun mulla alko kulli seisomaan kesken panon. Kaitpa se muija sen huomas, mutta ei kehannut sannnoo mittään vaan se muija teeskenteli orkkua.- Vieläkin vituttaa sen muijan teeskentely. Nyt mun kulli on saanut jonkinlaisen emätinfobian ja se heittäytyy veltoks heti kun se huomaa mihinkä sitä ollaan taas työntämässä. Joskus se taas saattaa heittää yrjöt, kun sitä ruppee oksettaan se, että sitä ollaan taas tunkemassa siihen likaviemäriin. Se kun ei vielä tajuu mikä ero on vitulla ja viemärillä.

Oon mä yrittäny sannoo sille ja rauhottaa, että ota ihan iisisti, mut sit se sannoo, että se pelkää että se muija voi tulla tiineeksi jos mä lasken soosit sen sissään. Sit ei auta muutaku vettää sille kortsu päähän, ettei se nää mittään ja yrjötkin se voi heittää siihen kortsuun ja pulinatkin loppuu sihen.

Tosta viemäristä tuli mieleen yksi juttu. Kerran kulli ja kalossi keskustelivat kummanko elämä on ankeampaa. .-Kalossi kertoi ensin että kyllä mun elämä on ankeeta ja kurjaa, Mua kävelytetään aina ulkona, kun on sade-, tai loskakeli, niin mut otetaan käyttöön ja sit kun tullaan kottiin, niin mut potkastaan nurkkaan ja otetaan käyttöön taas, kun on loskakelit.

Kulli sano, että kyllä toi sun elämäs on aika ankeeta, muttaa aatteleppas mua. Mua roikotetaan aina pää alaspäin ja sitten kun pää nostetaan pystyyn niin työnnetään likaviemäriin ja hakataan päätä seinään, kunnes oksennus tullee.