Mikä voi olla??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Kun emättimessä on suuri patti, ihan siellä kaukana. Ei ole kipeä se patti, mutta alaselkä on kipeä. Myös menkkamainen kipu on alavatsassa. Synnytyksestä 3 kk. Patti on iso, ehkä noin tulitikkuaskin kokoinen, pyöreä... Se on ihan pohjalla, ei mitenkään sivussa tai mitään, ihan pohjalla.

Alkuperäinen kirjoittaja toinen vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eikös se ole kohdunnapukka?

Nokun sitä ei ole ennen siellä ollut kyllä, ja se on niin iso.

sen korkeus vaihtelee riippuen siitä mikä aika kuukaudesta on menossa.

Oisko mitään hyvää sivua tästä kohdunnipukasta, en löytänyt mistään. Sellaista, missä on kerrottu tarkasti siitä. Voiko olla esim. kohdunlaskeuma??

Veikkaisin myöskin kohdunnapukkaa. Paikat ovat voineet löystyä (koko kohtu laskeutunut vähän alaspäin) tai muuttua synnytyksessä. Kohottaisikohan lantiopohjan lihasten treenaaminen kohdunapukkaasi. Sinänsä en kyllä ymmärrä miksi joku kaivelee emätintänsä, ainakaan minulla ei ole koskaan ollut mitään tarvetta siihen:o

Alkuperäinen kirjoittaja toinen vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eikös se ole kohdunnapukka?

Nokun sitä ei ole ennen siellä ollut kyllä, ja se on niin iso.

sen korkeus vaihtelee riippuen siitä mikä aika kuukaudesta on menossa.

Oisko mitään hyvää sivua tästä kohdunnipukasta, en löytänyt mistään. Sellaista, missä on kerrottu tarkasti siitä. Voiko olla esim. kohdunlaskeuma??

http://www.vaestoliitto.fi/nuoret/kasvu_ja_kehitys/tyttojenmuutos/tytonsukupuolielimet/

googlaa kohdunnApukka

Alkuperäinen kirjoittaja nime:
Veikkaisin myöskin kohdunnapukkaa. Paikat ovat voineet löystyä (koko kohtu laskeutunut vähän alaspäin) tai muuttua synnytyksessä. Kohottaisikohan lantiopohjan lihasten treenaaminen kohdunapukkaasi. Sinänsä en kyllä ymmärrä miksi joku kaivelee emätintänsä, ainakaan minulla ei ole koskaan ollut mitään tarvetta siihen:o

Kyse ei ole nyt minusta, vaan ystävästäni, joka on aika romuna asian kanssa. Oli miehensä kanssa alkanut "hässimään" niin mies oli "löytänyt" pallukan.

Mulle ilmaantu kanssa tollanen, tosin ei se nyt mikään tulitikkuaskin kokonen, toisen synnytyksen jälkeen. Mullakaan ei todellakaan ennen sellasta ollu. Gynellä oon käynyt, eikä se laskeumaa oo. Mulla on vaan sellanen kohtu, joka on nyt sit jostain syystä aiheuttanut näitä muutoksia. Taitaa olla just se kohdunnapukka vai mikä lie ja todellakin sen paikka vaihtelee kierron kohdasta riippuen.

Yhteistyössä