Mikä vituttaa just nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Niin. Pura se tänne voimasanojen kera.

Aloitan.
Olen mukamas jonkinlainen kokki. Mutta miehelle ei kelpaa kokkaukseni. Jos teen kanankoipia uunissa, tulee kommentti että riisit olisi voinut jättää pois, paitsi että jos en tee riisiä tulee kommenttia että miksei ole riisiä. Jos teen perunamuusia, niin keitetyt olisivat olleet parempia. Makaronilaatikko on hyvää paitsi että se on paskaa kun lapsena tuli syötyä paljon. Liian vähän mausteita, ei ollut lihaa, ai toit ruisleipää no olisin halunnut paahtoleipää.

Tein kermaperunoita. Jätti syömättä.
Tein lohta. No oli liian vähän.

Sanon että tee ite ruokas.
"Mutku sä oot siinä niin hyvä" (ja lähtee grillille-pitsalle-mäkkäriin...)

Maksattaa mulla rahapulaan vedoten noin kaikki.

Mut nyt juon sen oluet jääkaapista kun hän itse vetää sikeitä pitkän työviikon päätteeksi.

Jatkakaa.

mulla keitti äsken kun mies ilmotti että viskaanko hänet illanistujaisiin. en tod. ollu muistanut että ne on tänään ja toisekseen mies on ollu viimesen kuukauden joka ikinen ilta jossain omissa menoissaan, jos ei harrastuksissa tai työmatkoilla niin sit taloyhtiön säädöissä tai jossain mukamas sosiaalisessa puuhassa. mitä minä tällä välin - siivoon, teen ruokaa, hoidan lapset, kuskaan lapset, lenkitän koiran, hoidan pyykit jne. normisetin.

no viskasin sit kuitenkin ja mietin että ok, jos pitää "edustaa" liittyy siis lapsen harrastukseen tämäniltainen aikuisten kemu, ja pääsin jo paremmalle mielelle kun siinä parkkiksella sit tajusin että kutsu olis koskenut muakin! en vaan ollut saanut sitä. mies ei ollu tajunnu että minäkin ehkä olisin halunnut tulla kun hänhän on kuitenkin sinne menossa, ja toisekseen kukas ne lapset kattoo jos hän on siellä ja minäkin oisin halunnut!!!

siis lapsia 3 ja kaikki suht pieniä ja tukiverkkoja ei ole eli eihän tässä tietty näin nopeella aikataululla mahkujakaan ois ollu mennä, MUTTA mä oon ihan raivona ja pettynyt ja kaikkee.
mulla ei oo yhtään omaa aikaa eikä omia menoja kun enhän mä niitä voi sopia tai suunnitella kun se mies ei oo kotona :( ja siis miehen mukaan toki voin sopia ja mennä mutta en sit ikinä mee...tää yhtälö tökkii.

Ei ymmärrä kuulemma miks mä nyt hermostuin. mä oon niiiiiiiiiiin raivona ja itkunen ja pettyny elämääni ja koko ukkoon ja siihen että täällä minä nukutan lapsia kotona ja muut elää muualla.

ja ap:lle: suunnittelet jatkossa ruokalistan vain sen mukaan mistä itse tykkäät, sit miehen syöminen tai syömättä jättäminen ei hetkauta niin paljoa.

Paskamaisen kirurgin vähättely lapsen sairaudesta minkä vuoksi ei hoitanut kunnolla kun kuvittelee ilmeisesti, että minä olen luulosairas ja kokeili nyt jättää hoitamatta kuten yleensä. Ja nyt sitten kärsii sekä minä että lapsi asiasta. On korpenut jo monta päivää tämä asia! Pitkiä päiviä odotellessa seuraavaa kertaa. Alan olla muutenkin loppu, tämä veti kyllä maton alta lopullisesti. Oon vaan päivisin itkeskellyt ja öisin valvonut. Täytyy vaan mennä hetki kerrallaan eteenpäin. Ja kun tämä tympii, tympii kaikki muukin ja lapset kärsii kun olen kokoajan maana norsun vllä.

Minä, mun työ ja liian pienet sulkemisajat, vitkastelevat asiakkaat jne. Vituttaa, kun pengoin koko puljun läpi, enkä löytänyt jätesäkkejä. Ei ollut laatikoissa tai kaapeissa tiskin takana, ei takahuoneen siivouskaapissa, ei roskiskaapeissa, vessassa, varastossa, tilityslaatikoissa eikä perkule ollut kassakaapissakaan! Ei voi olla jätesäkkirullat noin samperin arvokkaat, että ne täytyy niin luovasti piilottaa!!!

Yhteistyössä