mikä vittu tota ukkoa vaivaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermoraunio äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hermoraunio äiti

Vieras
olin käymäs pihalla tos hetki sit...tulin sisäl ni pojat 4v ja 1v levittäny kaikki iskän vanhat keräilylehdet lattialle(isä siis vieressä tietokoneel)ni mitä tämä saatana istuu koneel ja totee et siivoos sä ne ku en mä niit levittäny(juu en minäkää)käskin painua ulos poikie kaa(huom monikossa)ni tämä totee isommal mees pukee ni mennää...eli pienemmän oli jättääs sisäl ja ku kysyin et satuks tietää et sul o 2 lasta ja otat MOLEMMAT mukaa ni jaa en mä me sit me lainkaa???siis JUMALEISSON ELÄISSÄÄ O OTTANU TOTA PIENEMPÄÄ MUKAA ULOS VAAN ISOMMAN...mikä saakeli siin o nii vaikeeta???kellää muul yht k.päist ukkoa??mäpä ilmotin et häivyn huome aamul shoppailee....YKSIN!!Ja saa ihan yksinää miettiä mihi vie lapset ku sen tarvis olla aamu 7:mält töis ja se ei mua liikuta suuntaa eikä toisee(on porukoillaa töis)!!

eli mun vika et ukko ei komenna lapsiaan?ei siivoa IKINÄ mitää niitte aiheuttamaa sotkua ym ym ym ym ym......????????????ihan tuntuu ku olisivat alkunsa saaneet pyhästä hengestä jne =(

Tais sullaki mennä liian pitkälle tuo. Ja jos rahaa haluatte saada niin päästä miehes töihin ja ku miehes tulee töistä niin mee sitte shoppailee.
Ja laita lapset siivoomaan omat jälkensä. Kyllä ainakin neljä vuotias osaa jo siivota

huom...pomo on sen oma isä ja saatana mähän meen ku haluan(en o kertaakaa ollu 4v yksi missää)!!!jos uloski meen pidemmäks ku 5min.ni otettava mukelot mukaa...vähemmästäki hermot menee!

Ne lehdethän joutaa paperikeräykseen kerta mies ei välittänyt että lapset ne levitti, eikä aio kerätä pois. Pinoon vaan ja roskiin, itse asiassa ukko vois mennä itse mukana.

Jokainen aikuinen on vastuussa omista aikaansaannoksistaan (=lapsistaan ), ellei tuo sitä ymmärrä, eikä osaa siivota omia jälkiään edes, niin mitä sinä sillä oikeastaan teet. Näin kärjistetysti.

Minkälainen äiti on tuollaisen vätyksen saanut aikaiseksi?

Alkuperäinen kirjoittaja AleXAN:
Tais sullaki mennä liian pitkälle tuo. Ja jos rahaa haluatte saada niin päästä miehes töihin ja ku miehes tulee töistä niin mee sitte shoppailee.

muute hyvä,mut pääsee 4:jält ja vika linkka täält tuppukyläst menee kaupunkii 3 jälkee ja takasi ei pääse!ja anoppi ei noita ota molempia hoitoo isomman ehkä ja ketää muuta ei oo!ja en jaksa aina tota raahata mukana!

No kylläpäs täällä taas hyökättiin ap:tä vastaan :(
Huuhkajattaren kanssa samoilla linjoilla, ja myös siinä kuin joku sanoi että 4 veen pitäis kyllä hiukka jo jälkiänsä siivota.
En tiiä mikä ukkoas vaivaa, mutta kyllä ikävältä kuulostaa :/

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Ne lehdethän joutaa paperikeräykseen kerta mies ei välittänyt että lapset ne levitti, eikä aio kerätä pois. Pinoon vaan ja roskiin, itse asiassa ukko vois mennä itse mukana.

Jokainen aikuinen on vastuussa omista aikaansaannoksistaan (=lapsistaan ), ellei tuo sitä ymmärrä, eikä osaa siivota omia jälkiään edes, niin mitä sinä sillä oikeastaan teet. Näin kärjistetysti.

ku tietäsitki millanen...huh!vieki soittaa joka pvä n.10krt ja voi voi voi mitä nyt kuuluu jne.ja ostaa tolle tasan vittu kaiken mitä haluaa(ikää vast 34v)kaiuttimia o saatana kaikki nurkat täynnä ja mistää ei voi luopua!

Alkuperäinen kirjoittaja hermoraunio äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:

ku tietäsitki millanen...huh!vieki soittaa joka pvä n.10krt ja voi voi voi mitä nyt kuuluu jne.ja ostaa tolle tasan vittu kaiken mitä haluaa(ikää vast 34v)kaiuttimia o saatana kaikki nurkat täynnä ja mistää ei voi luopua!

No, oikeasti niin ethän sinä halua/tarvitse kolmatta lasta? Jollei perheneuvottelut onnistu, olis ehkä hyvä panna ukko äitinsä luo kasvamaan. Pieni tauko suhteeseen joka ehkä herättäis miehenkin ajattelemaan omaa aikuisuuttaan, ja mitä aikuisuuteen oikeasti kuuluu.

Miten jaksat rakastaa tuollaista?

tuttuja tunteita aina välilä täälläkin päässä..
mies vaihtelevassti hoitaa/osallistuu lasten juttuhin.. kotitöihin tai yleensäkään mihinkään muuhun ku omiin harrastuksiinsa ja juttuihinsa.. kauhee mäkätys ensin pidettävä että saaa mitään aikaseks.. eiks auta jos nätisti vihjaisisit anopille että olis kyllä hurjan kivaa päästä jossain käymään ihan yksinään? tai sanot sille miehelles että et jaksa enää kantaa koko vastuuta teidän lapsista?? Voimia sulle joka tapauksessa..