Mikä virka noilla liköörikonvehdeilla oikein on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yyh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yyh

Vieras
Mä en jaksa käsittää, miten noita on aina vain markkinoilla, kuka niitä muka syö? Isän äiti on tietääkseni ainoa, ja aina se hommaa koko suvulle niitä jouluksi.

Juuri äsken söin yhden lakkaliköörikonvehdin. :p
Tuosta tulee jotenkin lapsuuden hillastamisreissut mieleen. Melkein pystyin kuulemaan sääsken ininän korvassa, kun se maku sieltä sisältä herahti kielelle. :D

Niillä pysyy muksut hoikkina ja mummut tyytyväisinä.

Monestiko olet nähnyt sen muksun oikeasti syövän sen mummun tarjoaman liköörikonvehdin?

Itse mietin aina lapsena että millä ihmeellä se neste saadaan ruikattua sinne umpinaisen karkin sisään?
En tiedä vieläkään miten se on mahdollista.

[QUOTE="vieras";27787110]
Itse mietin aina lapsena että millä ihmeellä se neste saadaan ruikattua sinne umpinaisen karkin sisään?
En tiedä vieläkään miten se on mahdollista.[/QUOTE]

Niissähän on se sokerikuorrute alla, oiskohan jotain tekemistä sen kanssa.. En kyllä osaa vastausta minäkään antaa. :)

Meidän äidin 55 v suurta herkkua!! Niitä se toivoo joka joulu joulupukilta :D Itse en niitä voi sietää, tai no - kaipa ne syötyä tulis, jos joku niitä meille tois.

Minusta ei ole mitään iljettävämmän makuista kuin nuo liköörikonvehdit..

Muistan lapsena yhden äidin tuttavan, jolla oli vain noita karkkeina. Kun kotona saatiin karkkia todella harvoin, niin sinnillä piti pari syödä kylässä ollessa, että olisi saanyt vähän pullaa makeampaa :D Ei ollut minun lemppari kyläkohde :D

[QUOTE="vieras";27787110]Niillä pysyy muksut hoikkina ja mummut tyytyväisinä.

Monestiko olet nähnyt sen muksun oikeasti syövän sen mummun tarjoaman liköörikonvehdin?

En tiedä vieläkään miten se on mahdollista.[/QUOTE]

Minä tykkään, ja olen syönyt niitä ihan lapsesta asti, samoten meidän 7-v. voi syödä pari.

Yhteistyössä