Kaikki mikä ei ole sianlihasta puhdasta niin en syö...mutta en kiellä muuta perhettä syömästä jos mieli tekee syödä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minä kyllä syön kanannahkaa grillattuna, sellaisenaan. Ja miitä lie kummallisia ruhonosia suolista kananvarpaisiin ja siankorviin, kunhan vain tiedän, mitä syön ja ruoka maistuu hyvälle. Uppopaistetut heinäsirkat ovat yksi suosikkini, mutta grillitassuihin en kajoa.
Alkuperäinen kirjoittaja yök;24028601:Kun ei yksinkertaisesti tee mieli. Haluan joka päivä syödä hyvää ruokaa.
Alkuperäinen kirjoittaja yök;24028697:Näin juuri kanannahka kanannahkana ja lihapullat lihapullina
Jos ihmiset osaisivat itse laittaa ruokaa ne ruhon osat voitaisiin käyttää järkevästi hyödyksi.
Mutta miks kun halvemmalla saa perusjuttuja? Niiin miks pitää teollisesta mössöstä maksaa? Tai sitä syödä? Mä mieluummin syön perunavelliä tai läskisoossia kuin noita tököttejä ja 100% varmasti on halvempaa.
Mutta mites on teolliseen mössöön tottuneet, maistuuko noi ihan perus pöperöt, kuten karjalanpaisti tai vaikka ohrapuuro?
Mikä logiikka...
Se, että jos haluaa syödä vain filettä, ei siihen ole varaa kuin parina päivänä viikossa - jos silloinkaan. Muutoin pitäisi syödä kasvisruokaa tai käyttää koko eläin hyödyksi, sisäelimet, nahka, sorkat, häntä, kieli, aivot ja muut.Mikä logiikka...
Öööhh... ootko koskaan lukenut tuoteselostetta. Natriumglutamaattiakin taisi olla iso annos...
Ei siihenkään kuole että jättää sen syömättä (mikä olisi minun valintani).
Miksi sekoittaa asioita?
Mutta miks kun halvemmalla saa perusjuttuja? Niiin miks pitää teollisesta mössöstä maksaa? Tai sitä syödä? Mä mieluummin syön perunavelliä tai läskisoossia kuin noita tököttejä ja 100% varmasti on halvempaa.
Mutta mites on teolliseen mössöön tottuneet, maistuuko noi ihan perus pöperöt, kuten karjalanpaisti tai vaikka ohrapuuro?
Missä kohtaa sanottiin että kyse on kerran vuodessa syötävästä juhannusruuasta?
Kyllä mä voin grillitassuja syödä jos kylässä ei muutakaan ole tarjolla mutta oma valinta se ei ole.
Siis mistä löydät tosta tuoteselosteesta natriumglutamaattia? Noista grillitassuista siis. Sen E-koodi on E621.
Alkuperäinen kirjoittaja yök;24028748:Samoin tekisin itse eli jättäisin syömättä.
Valmismarinadit maistuvat aika kamalalle. Teen mielummin itse jauhelihasta jotain syötävää ja kyllä, meillä ukon kolesteroliarvojen takia katsotaan mitä syödään (tuossa ei rasvan koostumus ole järkevä). Yhtenä juhannuksena teimme ihan tavallisesta jauhelihasta pihvejä hampurilaisiin, monin verroin paremman makuista ja terveellisempää. Possun sisä/ulkofile tai kanafileet eivät ole edes kilohinnalla pilattuja ja sisältöön nähden todella hyvvää tavaraa. Naudan sisäfilettä en ole ostanut kertaakaan tänä vuonna.
Ei, en lue hysteerisenä tuoteseloisteita, mutta kyllä minä mietin mitä suuhuni pistän. Myös makuaistini sanoo että turha itseensä paskanmakuista ruokaa ahtaa, en ole nälkäkuoleman partaalla.