Mikä vattu mussa on vikana?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AnnaSofia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AnnaSofia

Vieras
Mulla on tässä tämmönen kahden miehen loukku:

Toinen on kiltti,ystävällinen,tunnollinen ja kaikkea semmosta vakaata ja turvallista. Tunnen oloni hyväksi hänen seurassaa, tasapainoiseksi. Mutta fyysinen viehätys puuttuu, ei hän mitenkään vasrenmielinenkään ole mutta kuitenkin..

Toinen taas on rekkakuski, joka ei ole koskaan kotona, tottunut kulkemaan omia teitään, silti iso ja turvallinen muttei mitenkään erityisen luotettava.. Ja fyysisesti meillä synkkaa niiiiin hyvin! Oma olo on kuin keijulla, kun iso mies kantaa sänkyyn ja niin pois päin..

Miks siis mä taas haluan tuon 2 vaihtoehdon?! Juuri noiden ominaisuuksien vuoksi edellinen liittoni päättyi. Järki sanoo että ota kiltti virkamies, sydän sitten että tuo toka..

Mitä te tekisitte??

vaikea lähteä neuvomaan, mutta itse tuossa tilanteessa miettisin mitä elämältä haluan, jos kaipaan sitä vakaata ja hyvää koti ja perhe elämää niin vaihtari yksi, jos taas haluan vain hetkellisesti hyvää seksiä mutta muuten melko hankalan yhdessä olon niin vaihtari kaksi...

Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
vaikea lähteä neuvomaan, mutta itse tuossa tilanteessa miettisin mitä elämältä haluan, jos kaipaan sitä vakaata ja hyvää koti ja perhe elämää niin vaihtari yksi, jos taas haluan vain hetkellisesti hyvää seksiä mutta muuten melko hankalan yhdessä olon niin vaihtari kaksi...

No kun mä haluisin hyvään ja vakaan perhe-elämän ja miehen nro2.. :/ Kyllä on kinkkistä, tänään se pitäs mies valita, en haluu kumpaakin ikuisuuksia odotuttaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Risella:
vaikea sanoa, sun pitää vaan itse TUNTEA, että kumpi on se oikea. Itselläni muuten on rekkamies miehenä... :)

Mullaki oli, ja nyt osin toista ottamassa, kai.. Mä en vaa tiiä jaksanko sitä yksinoloo ja yllättäviä pitkiä ajoja ja kaikkee... ARGH!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
vaikea sanoa, sun pitää vaan itse TUNTEA, että kumpi on se oikea. Itselläni muuten on rekkamies miehenä... :)

Mullaki oli, ja nyt osin toista ottamassa, kai.. Mä en vaa tiiä jaksanko sitä yksinoloo ja yllättäviä pitkiä ajoja ja kaikkee... ARGH!

et jaksa ja jos perhettä perustat niin riitoja vain tiedossa, unohda molemmat ja odota vielä kolmosta!

Niin, eihän se tosiaankaan ole mitään kivaa kun miehellä on pitkiä ajoja, mutta meillä kyllä tämä toimii...8 vuotta yhdessä pian oltu. Sä tiedät mitä tuleman pitää, jos valitset nro2. Ja tiedät, että numero1 ois mahdollisesti se ns. turvallinen vaihtoehto. Toisaalta...kyllä mun mielestä suhteessa kuuluu olla sitä jotain. Jos ei nro1 kolahda nyt, niin miksi se kolahtais myöhemminkään. Vaikea valinta. :hug:

Niin, eihän se tosiaankaan ole mitään kivaa kun miehellä on pitkiä ajoja, mutta meillä kyllä tämä toimii...8 vuotta yhdessä pian oltu. Sä tiedät mitä tuleman pitää, jos valitset nro2. Ja tiedät, että numero1 ois mahdollisesti se ns. turvallinen vaihtoehto. Toisaalta...kyllä mun mielestä suhteessa kuuluu olla sitä jotain. Jos ei nro1 kolahda nyt, niin miksi se kolahtais myöhemminkään. Vaikea valinta. :hug:

Aivan, ja kun se nro2 kyllä kolahtasi, rakastusin varmasti heti kun uskaltais antaa vaa mennä.. No, iltaan asti aikaa, eikun miettimään..

Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:

No kun mä haluisin hyvään ja vakaan perhe-elämän ja miehen nro2.. :/ Kyllä on kinkkistä, tänään se pitäs mies valita, en haluu kumpaakin ikuisuuksia odotuttaa..

Jos otat sen nro1 niin jossain vaiheessa kun tulee vastaan taas joku 2 tyyppiä oleva huomaat pettäväsi/lähteväsi tämän matkaan kun olet leipääntynyt parisuhteeseen ja haet jännitystä.
Jos otat nro2 niin riitelette, koska hän ei tule elämään sellaista perhe-elämää jollaista haluaisit. Aivan niinkuin totesit itsekin jossain viestissäs et olet jo nähnyt mihin se johtaa.
Paha valinta, ei vaikuta hyviltä kumpikaan tilanne. Paitsi jos tiedät, että sulle riittää se nro 1 ilman hillitöntä hurmioseksiä. Mut se kait on se syy, et täälläkin moni mamma valittaa miehen perhe-elämään osallistumisia jne jne kun on valittu 2 tyyppinen mies.
On se kumma miksi se pitää olla joko tai.