Mikä vatsatauti tämä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tytöllä 5v. ollut ripulia jo melkein viikon, mutta on hyvävointinen ja syö. Alussa söi vähän huonosti. Kakka tulee ihan keltaisena vetenä ja räjähtämällä.... Ei kuitenkaan montaa kertaa päivässä. Itse sain varmaan saman taudin loppuviikosta, mutta oksentelin ja pientä lämpöä oli. Eilen tuntui jo paremmalta, mutta yöllä alkoi ripulointi. Ihan räjähtämällä tulee ja paljon kerralla :( Ihan veden omaista... Sorry ällö selotustus ;-D Onko liikkeellä tämän kaltaista pitkäkestoista vatsatautia?

Meiän 4 veellä oli joskus vastaavanlainen tauti 3-4 päivää.
Kerkesi aina potalle ennen kuin ´räjähti´,ja oli tuollaista keltaista :/ Säälitti kyllä silloin!
Jaksamisia :)

Joo meillä ensimmäinen sairastui ennen pääsisäistä ja vielä tauti jyllää tässä taloudessa :x mulla kuudes päivä nyt,ripuli juurikin keltaista,räjähtämällä tulee ja on keltaista.Ja huomenna pitäis mennä töihin :/

Meillä tytöllä oli aikanaan 2 viikkoa kestävä vatsatauti,muuta oiretta ei ollut kun vetinen ripuli,jotkut näytteetkin ottivat lääkärissä siitä kakasta mutta ei siitä ihmeempiä löytynyt.Olin just aloittanut työt ja likkaa ei voinut hoitoon viedä kahteen viikkoon,onneksi oli ymmärtäväinen pomo,eli kyl ne voi kestää pitkääkin.
Nyt meillä on ollut useamman viikon joku tauti missä ei maha kovin löysällä eikä okseta tms mutta vatsassa kiertää useamman kerran päivässä.