MIKÄ VATSATAUTI on tällainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vatsatautinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vatsatautinen

Vieras
tai onko muilla vastaavaa. Ensin päivä oksentelua, sitten vatsaa vain vääntää ja se kurisee kovasti erityisesti jos saa syötyä jotain. Närästää ja kovasti ilmavaivoja. Voimaton olo ja väsyttää mutta kuitenkaan ei saa nukutuksi. Ja tämä sitten kestää!

Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
ootko syöny joatin huonoa, (ruokamyrkytys)

en tietääkseni. Mies tartutti tän koko perheeseen...hän on tietty voinut saada ruokamyrkytyksen. mä en sentään oo oksentanut vaikka läheltä piti muutaman kerran mutta löysällä vatsa oli päivän. Lapset oksenteli ja ripuloi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vatsatautinen:
Missä päin tuota on liikkeellä?

vantaalla

Sieltähän minäkin olen.. Toivottavasti mies tietää, mistä sai taudin. Että ei olis ihan hirmu herkästi tarttuvaa..

niinpä. Mä en yleensä saa helposti tavallisia vatsatauteja, nyt sain, noin viikko miehen sairastumisesta! Esikoinen sai ekana, sitten minä ja sitten pari muuta lasta...huh huh mikä rumba. :(

vantaalla

Sieltähän minäkin olen.. Toivottavasti mies tietää, mistä sai taudin. Että ei olis ihan hirmu herkästi tarttuvaa..

niinpä. Mä en yleensä saa helposti tavallisia vatsatauteja, nyt sain, noin viikko miehen sairastumisesta! Esikoinen sai ekana, sitten minä ja sitten pari muuta lasta...huh huh mikä rumba. :(

No, jospa teidän ei vähään aikaan tarvitse sairastaa. Ja minä kun luulin, et viimetalvinen rumba oli niin paha, et vähään aikaan ei ois liikkeellä..

vantaalla

No, jospa teidän ei vähään aikaan tarvitse sairastaa. Ja minä kun luulin, et viimetalvinen rumba oli niin paha, et vähään aikaan ei ois liikkeellä..

Me taas selvittiin viime talvena vatsatauditta, toissa keväänä oli joku kamala vatsatauti ja silloin se myös kesti kauan.

Yhteistyössä