Mikä vatsatauti kestää yli viikon!!!

LauhkeaLehmä

Aktiivinen jäsen
24.07.2011
3 389
1
38
Mahassa on vellonut jo uuden vuoden päivästä. Paripäivää sitten lensi oksennuskin. Pahaolo senkun jatkuu. Loppuuko tämä koskaan :O Kyllä pännii, kun ulkonakin on niin kiva ilma, mutta voimat ei riitä ulkoiluun :( Ja nyt pukkaa jotain flunssakin ja kurkku on täynnä kaktuksia. VOI PLÄÄÄÄÄÄH!

Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;25408322:
Mahassa on vellonut jo uuden vuoden päivästä. Paripäivää sitten lensi oksennuskin. Pahaolo senkun jatkuu. Loppuuko tämä koskaan :O Kyllä pännii, kun ulkonakin on niin kiva ilma, mutta voimat ei riitä ulkoiluun :( Ja nyt pukkaa jotain flunssakin ja kurkku on täynnä kaktuksia. VOI PLÄÄÄÄÄÄH!

Samaa mietin itse! Mulla kesti 5 päivää, joista eka yönä oksensin kerran. Seuraavana yönä oksenin klo 17-00 välillä jatkuvasti. Seuraavana päivän oksetti, mutta en oksentanu. Pari päivää meni vielä huonolla ololla. 6 päivänä helpotti.

Itsellä kesti about viikon semmonen kalvava huono olo. Alkoi pari päivää ennen uutta vuotta ja onneks loppu jo viime viikolla. En onneks oksentannu mutta maha oli vähän sekasin.

Mutta oli kyllä aika tuskaa, etenkin öisin.

[QUOTE="Tiina";25408340]Samaa mietin itse! Mulla kesti 5 päivää, joista eka yönä oksensin kerran. Seuraavana yönä oksenin klo 17-00 välillä jatkuvasti. Seuraavana päivän oksetti, mutta en oksentanu. Pari päivää meni vielä huonolla ololla. 6 päivänä helpotti.[/QUOTE]

Ja mahakipu oli aivan hirvittävä! Olin ihan varma, että mulla on suolitukos tms. Keliaakikkona olen kärsinyt erinnäisen määrän mahavaivoja, ja mikään siitä ei ole ollut tähän kipuun verrattavaa! Kipu oli ylämahassa, juuri rintalastan alapuolella.

[QUOTE="Tiina";25408346]Ja mahakipu oli aivan hirvittävä! Olin ihan varma, että mulla on suolitukos tms. Keliaakikkona olen kärsinyt erinnäisen määrän mahavaivoja, ja mikään siitä ei ole ollut tähän kipuun verrattavaa! Kipu oli ylämahassa, juuri rintalastan alapuolella.[/QUOTE]

No juuri tuollaista kamalaa pistävää kipua oli kylkiluiden alapuolella monta päivää ja sitten alkoi oksennus lentää. Nyt on ollut pari päivää huono olo ja vatsa kramppaa kun liikkuu.

[QUOTE="jep";25408408]Meillä osalla perheestä ripuli kesti viime vuonna 3 viikkoa :([/QUOTE]

Mekin saatiin viime kesänä Bulgariasta joku kiva pikku pöpö. Muilla ripuli kesti pariviikkoa ja esikoisella 5 viikkoa. Voi sitä ilon päivää, kun pönttöön molskahti kiinteä kakka :laugh:

Yhteistyössä