Mikä vaivaa v. 8v lasta kun aina valvottaa yöl

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nbnnk khhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nbnnk khhh

Vieras
Nyt alkaa käpy palaa tähän hommaan. aina herää n.klo2 ja valvoo valvooo valvoo. pitäisi viereen päästä nukkuu. joo yksi yö pääsi nukkui kyllä asmuun, mutta kuka voi nukkua kierivän ja hyörivän lapsen kanssa.

Mun tarvii saada n u k k u a !

Mikä järjetön juttu tää on että pitää viikon verran joka yö herätä ha sit mun pitäisi 1 tunti -1,5 h istuu sängyn vieressä että toi ehkä nukahtaa.

Vittu hei tokaluokkalainen. ja käyttäytyy ku 3v. mä en kestä.

Niin sitte jos otan 8v meidän huoneeseen niin vinkuu 12v että ei uskalla nukkuu yksin kun xx,xx on pois.

Niin nukkuvat samassa huoneessa ja siellä nukkuu myös koira. pieni kokoinen, mutta varmasti hälyttää jos joku edes rapistelis ikkunaa. tai jotain takapihalla.

/!#^*^ ^^:/:;^^ mitä teen että tää loppuuu?

-12v kuulitko mikä toi on, ihanku joku yskii, iiiih se kuuluu taas.
>niin naapurissa yskii ukko (ilmeisesti siis kipeänä) .

Mikä näitä lapsia vaivaa???

Oma lapseni ei nuku yhtään, tänä yönnäkin valvoo vielä. Eilisenä yönä tyttö valvoi aamu seitsemään, nukahti ja heräsi sitten jossian kolmen aikaan päivällä. kauheaa! Tytöllähän on vielä koulua ja paljon menoja. Viidet treenit viikossa, miten ihmeessä saada unirytmi mahd. Nopeasti paikalleen!? Oma isäni arveli että ilmaston nopea muutos saattaa olla syynä, koska näköjään tyttäreni ei ole ainoa. Ainakin tämän kaverit ja veli valvovat samalla tavalla.AUTTAKAA! Väsynein terveisin kahden lapsen äiti

Oma lapseni ei nuku yhtään, tänä yönnäkin valvoo vielä. Eilisenä yönä tyttö valvoi aamu seitsemään, nukahti ja heräsi sitten jossian kolmen aikaan päivällä. kauheaa! Tytöllähän on vielä koulua ja paljon menoja. Viidet treenit viikossa, miten ihmeessä saada unirytmi mahd. Nopeasti paikalleen!? Oma isäni arveli että ilmaston nopea muutos saattaa olla syynä, koska näköjään tyttäreni ei ole ainoa. Ainakin tämän kaverit ja veli valvovat samalla tavalla.AUTTAKAA! Väsynein terveisin kahden lapsen äiti
Pah ongelma vanhemmissa. Ei missään ilmastomuutoksessa

Lapset on stressaantuneita kun muksusta asti pitää suorittaa. Koulu jo itsessään on raskasta ja siihen päälle kaikki maailman kissanristiäiset. Joihin vanhemmat oikein kannustaa... lapset tarttee "jouten oloa", rauhallistakin arkea. Ja rutiineita, rytmiä ja ulkoilmaa...

Oletko ollut kouluterveydenhoitajaan yhteydessä?
Meillä lapsi valvoo tosi paljon ja nukahtamista tukemaan on otettu melatoniini käyttöön. Me oltiin ihan loppu, rikki, hajalla lapsen valvomisen kanssa.

Kokeiltu on. ei nuku siinäkään ja sitte en nuku minäkään. ja mä herään siihen kun lastenhuoneen ovi avataan, niin että ei lapsen tarvii puhua kun herään. enkä taas saa nukuttua ennenkuin tiedän että lapsi nukkuu.

Ja ps.jos otan 8v viereen, ei uskalla 12vuotias nukkuu yksin lastenhuoneessa. eli nukutaanko me kaikki 4 jatkossa yhdessä makkarissa.. hamaan hautasn asti?

Laita joku patja makkarisi lattialle ja sano, että siihen saa tulla yöllä nukkumaan hissukseen itsekseen, sinua ei tarvitse herätellä, jos ei ole mikään hengenhätä.

Jos olet itsekin noin herkkä heräilemään, niin selvästi teillä on herkkäunisuus geeneissä. Ei se lapsi sen paremmin osaa olla heräämättä kuin sinäkään. Jos olisit itse sikeäuninen niin teillä ei mitään ongelmaa olisi, koska koisaisit kaikessa rauhassa avaisi lapsi lastenhuoneen oven tai ei. Sinun geenit ne näissä yökukkujissa selvästi nyt on. :)
Onhan makuuhuoneessa riittävä valaistus läpi yön, että jokaisen nurkan näkee heti herättyään? Ja ovi auki koko yön (ihan jo ilmanvaihdon kannalta sen oven pitää olla auki, jos samassa huoneessa on kaksi lasta ja koira, muuten niiltä loppuu happi sieltä.)?

Minä olen herkkäuninen ja minulla on herkkäuniset lapset. Tärkeintä on mennä ajoissa nukkumaan, silloin unikin on syvää koko yön. Ja lapsilla on siis niin leveät sängyt että niissä mahtuu aikuinen nukkumaan vieressä. Aika usein nukutaan vierekkäin, mitäpä tuosta, pääasia että kaikki saadaan nukkua.

Yhteistyössä