mikä vaivaa miestä joka vaikuttaa tunnekylmältä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "eveliina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"eveliina"

Vieras
Tilanne on se että minusta on tuntunu sama asia pahalta jo 1,5vuotta. mies tietää mitä kaipaan, mutta ei anna sitä. sitten kun kerron tunteistani, mies on täysin hiljaa, näkee että mulla on pahaolla, ei kosketa minua,ei sano mitään, ilmekkään ei värähdä.

näin "tapahtuu" kerta toisensa jälkeen. lopulta ollaan siinä pisteessä että minä huudan vihaisena, mutta mies on edelleen hiljaa,ei sano mitään,ei tee mitään, ilmekkään ei värähdä.

minä näen tuon totaalisena tunnekylmyytenä! mikä tuota miestä vaivaa?

Oletko ajatellut sitä, että esität asiasi vaikeasti? Tai vaadit liikaa? Kysy häneltä,miten hän ymmärsi asiasi ja mitä siitä ajattelee? Vaikeneminen voi olla myös hämmennystä, epävarmuutta, ärtymyksen peittelyä ja voisitte sen takia lähteä avaamaan tilannetta. Eikö ole parempi tietää totuus häneltä suoraan kuin kysellä täältä?

en esitä asiaa vaikeasti :Minusta tuntuu pahalta kun et halua minua, kaipaan kiihkeitä suudelmia, kosketusta, sen että mulel sanotaan että mua halutaan ja rakastetaan. tarvitsen sitä että intohimo näkyy ja tuntuu.

el isiis ongelma on seksi,tai sen puute ja seksissä se että mun tarpeita ei oteta huomioon.

Alkuperäinen kirjoittaja en minä ainakaan;28206462:
Kuka jaksaa katsella huutavaa akkaa?

no jos ei kestä huutavaa akkaa voi ehkä hoitaa oman osansa parisuhteesta ja keskustella siitä mikä on ongelma! jos näkee että jokin asia aiheuttaa toiselle pahaamieltä sille asialle voi tehdä jotain! kato ku ei se onnellinen akka huuda!

Alkuperäinen kirjoittaja enkä minä;28206468:
Kuka jaksaa katella kommunikointikyvytöntä, epäsosiaalista miestä?

niinpä.. tuntuu että kaikki saa lypsämällä lypsää.. ei se kauhen mukavaa ole. ehkä en jaksakkaan kohta enään tuota katsella.

mutta ajattelin että jos joku itse olisi sellainen kuin mieheni niin hän voisi ehkä avata minulle sitä miksi mies toimii noin,tai siis jättää toimimatta.

minuts se näyttää ja tuntuu siltä että hän ei välitä,eikä häntä kiinnosta,enkä minä aiheuta hänessä mitään tunteita.

Mutta jos ehdotan eroa jos hän ei kerran välitä,niin mies ei halua erota ja sano oettä välittää.. mutta ei se kyllä näy.

Kun tappelun aihe on seksi, niin siinä huutaminen tekee asian vain pahemmaksi. Jos miestä ei haluta ja toinen alkaa huutamaan naama punaisena, niin miestähän syytät ja tuo on puolustautumista. Yleensä osat ovat toisinpäin, mies haluaa enemmän. Täällä ainakin osien ollessa noinpäin sanotaan, ettei toista voi pakottaa seksin saralla ja vaikka osat ovat noinpäin, niin olen samaa mieltä. Jos syy olisi moni muu, pitäisin miestä tunnekylmänä, mutta kun syy on seksi, pidän ap:ta itsekkäänä.

Yhteistyössä