Mikä vaivaa 2veetä? [sis kuvan]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiitos!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiitos!

Vieras
Osaisiko joku auttaa? Huomasin juuri 2veen rinnassa ja selässä pientä näppyä. Tyttö on hyvävointinen, ei ole kuumetta eikä vatsa ole löysällä. Vesirokko on sairastettu erittäin rajuna alkukesästä. Näppyjä ei ole muualla kuin rinnassa ja selässä. Olisiko tämä jotain rokkoa vai mistä mahtaa olla kyse?

Kiitos, jos joku osaa auttaa!

http://www.aijaa.com/v.php?i=4661108.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onko syönyt mansikoita tai jotain muuta herkästi allergisoivaa?

Ei ole, jossei sitten päiväkodissa ole. Tosin, mansikoita on syöty koko kesä eikä tytöllä ole mitään allergioita aiemmin ollut. Näyttääkö tuo allergiselta näpyltä?

Mun mielestä tuo voi olla ihan hikinyppyä! Meidän tytölle tulee just ton näköstä aina kun hikoilee paljon just rintaan ja selkään ja voi kestää vähän aikaa ennen kun lähtee....

Alkuperäinen kirjoittaja UuTeEnNoUsUUn:
kunnon hikoilua? meillä neiti 2vee ja samanlaista on just niskan seudula ja olkapäissä.. eikä syytä oo meilläkän.. oon ajatellu johtuvan kovasta hikoilusta?

No se voi olla mahdollista kyllä, mutta on ollut tänään normisti päiväkodissa ja sateinen päivä on ollut, että tuskin on hionnut. Jollei sitten ole sadevaatteet hiostaneet...

pojalla oli kans parin vuoden iässä käsissä ja jaloissa ja selässä ihan saman näköstä näppyä, oli joku rokko, en nyt muista nimeä :/ Mut lähti itsestään pois.

meillä tuli tytölle kanssa juuri tuollaisia näppyjä, ja mä tietenkin vein päivystykseen. lääkärikään ei ollut ikinä ennen tuollaista nähnyt, ja sanoi sit että lapset voivat reagoida virustauteihin niin monella tavalla että se siiis meillä. ja seurata. mitään muuta tytös ei ollu ku näpyt (ihan finnin näköisiä) ei kuumetta eikä mitään..

parani itsekseen..

Yhteistyössä