Mikä urheilulaji sopii läskille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laihis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Ratsastus on tehokasta ja sitä voi harrastaa kaikki.

Ja toivottavasti kukaan provo ei tule inttämään, että hevoselta katkeaa selkä. Ei katkea eikä hajoa jalatkaan |O
Hevosen voi valita ratsastajan koon mukaan.

No ei sitä kyllä kaikki voi harrastaa. En minä ainakaan, vaikka monesti on tehnyt mieli kokeilla. Alkeiskurssit on niin kalliita, et siihen on mulla jäänyt. Kallis harrastus, joten ei se kaikille sovi sen takia.

Kuule älä suotta nolostele mennä uimahalliin, siellä meitä on a:sta Ö:hön, minäkin, jopa ihan uimaopen virkaa toimittamassa, enkä ole nuori, hoikka tai mitenkään kauniskaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja A-M:
Bodypump, spinning, kuntosali, puutarhan hoito, sulkkis, tennis, rullaluistelu, ratsastus. MM. noita lajeja olen harrastanut, ja bmi ollut yli 25 aina, lähellä 30:täkin

Ratsastuksesta olen haaveillut, mutta epäröin että kestääkö se hevonen. Onko niillä joku painoraja? Ratsastus tekisi varmaan tosi hyvää keskivartalon syville lihaksille.

Painoraja on vain poneilla. Ratsastus on vain aika kallis harrastus, yli 100 euroa kuussa.

Kävely ois sillai hyvä, että sen voisi sovittaa helposti muihin menoihin, eikä maksaisi mitään. Olen kyllä vannonut, että sauvoja en hanki ennen eläkeikää, mutta ehkäpä sittenkin...Vesijumppa ois varmaan kivaa, mutta jotenkin tämä raskausarpinen mahapussi estää riisumasta julkisesti...Turhaa, tiedän, mutten vaan kehtaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Ratsastus on tehokasta ja sitä voi harrastaa kaikki.

Ja toivottavasti kukaan provo ei tule inttämään, että hevoselta katkeaa selkä. Ei katkea eikä hajoa jalatkaan |O
Hevosen voi valita ratsastajan koon mukaan.

No ei sitä kyllä kaikki voi harrastaa. En minä ainakaan, vaikka monesti on tehnyt mieli kokeilla. Alkeiskurssit on niin kalliita, et siihen on mulla jäänyt. Kallis harrastus, joten ei se kaikille sovi sen takia.

No tarkoitin voimisella sitä ettei mikään ylipaino tai edes ruumiin vamma ole este harrastukselle.

Löytyy niihin uimahalleihin jotain isojen tyttöjen vesijummpiakin, ainakin isommissa kaupungeissa.
Kunnon urkkaliivit, tarvittaessa tukeva toppi myös, niin rinnat ei heilu.
Hommaa kuntopyörä tai pyöräile, ei polvet oo niin kovilla.

Mites ois esim vatsatanssi? Tai joku muu tanssi? Ja mä olen ainakin koko pienen ikäni harrastanut tanssia ja välillä intoudun kotonakin monta tuntiakin keskellä yötä tanssahtelemaan :D... Onneksi asun omakotitalossa...

Yhteistyössä