Mikä urheilulaji sopii läskille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laihis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos kävely on tylsää, ota mukaan koira tai kaveri(t) tai mies tai vaikka mp3 soitin ja sauvat?

Mitenkäs olisi golf? Tai joku joukkuelaji kavereitten kesken ilman sen suurempaa kilpailua... sähly, katukoris, jalkapallo?

Mene bodypumppiin. Ainakin siellä missä mä käyn on myös isoja ihmisiä, hyvin se pump kiinteyttää ja sitähän tehdään omaa kehoa kuunnellen. Aloittaa ihan pienillä painoilla ja lisää sit pikkuhiljaa, kun alkaa jaksamaan. Kiva laji, suosittelen!

Shakki, se tosiaan luetaan urheiluksi. Kaikki sopii mikä tuntuu mukavalta. Mitä hittoa sitä miettimään miltä näyttää muiden silmissä. Mene vesijuoksuun, se ei rasita niveliä.

Alkuperäinen kirjoittaja lapsenteko ja synnytys:
alatiesynnytys on hyvä. Sektiota en suosittele kun siinä vaan maataan ja odotellaan mitä mahtaa tapahtuvan.

?

Yhden vuorokauden session olen tätäkin kokeillut, ja kyllä siinä hiki tuli. En kuitenkaan ihan joka viikko jaksaisi.

Ratsastus on tehokasta ja sitä voi harrastaa kaikki.

Ja toivottavasti kukaan provo ei tule inttämään, että hevoselta katkeaa selkä. Ei katkea eikä hajoa jalatkaan |O
Hevosen voi valita ratsastajan koon mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja A-M:
Bodypump, spinning, kuntosali, puutarhan hoito, sulkkis, tennis, rullaluistelu, ratsastus. MM. noita lajeja olen harrastanut, ja bmi ollut yli 25 aina, lähellä 30:täkin

Ratsastuksesta olen haaveillut, mutta epäröin että kestääkö se hevonen. Onko niillä joku painoraja? Ratsastus tekisi varmaan tosi hyvää keskivartalon syville lihaksille.

Yhteistyössä