Mikä (ulkoinen) piirre miehessä..

mä olen hylännyt miehen huonojen hampaiden takia. ei voi pussailla!!! ihan kamalaa!!! mustat märänneet piikit ja henki haisi!

ja kun asiasta keskusteltiin, niin ei vain "saanut aikaiseksi" mennä hammaslääkäriin (joo, varmaan! ei kyllä ikinä pessyt hampaita, ja tuskin oli edes intissä hoidattanut hampaitaan!)

Täs on jo ääripää, mutta idea varmaan selvisi :x
1796hairyman412b5dkg5.jpg

Niin typerä ketju, etten vaivaudu vastaamaan. Ai miksikö sitten tulin lukemaan tätä? No just siksi että näen miten typeriä olette. Miehet on järkyttävän ihania on ne sitten millaisia tahansa! NAM!

Alkuperäinen kirjoittaja Toisenlainen mielipide:
Niin typerä ketju, etten vaivaudu vastaamaan. Ai miksikö sitten tulin lukemaan tätä? No just siksi että näen miten typeriä olette. Miehet on järkyttävän ihania on ne sitten millaisia tahansa! NAM!

:laugh: Ootpa himokas. Kaikki munahaaraiset kelpaa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Toisenlainen mielipide:

:laugh: Ootpa himokas. Kaikki munahaaraiset kelpaa. :D

Tottakai kelpaa!

Semmoiset löysät laiskimukset, jotka ei viitsi huolehtia itsestään, on ylipainoa ja huono ryhti ja huonot hampaatkin ehkä. Epähygieenisyys on hirveää. Karvaisuus ällöttää mua myös eikä liika teoreettisuuskaan sytytä. Toisaalta fiksu pitää kyllä olla. Viinan juonti on myös out, pitää ehdottomasti olla kohtuukäyttäjä, että mulle kelpaa.

Mä taas saan kiksejä kaljuista miehistä. En tiedä miksi, mutta ne on vaan niin..... :p :whistle: Oma mies ei kuitenkaan ole kalju. Eikä kaikki kaljut miehet oo seksyjä, mut aika monet on tosi herkkuja.

Mutta sensijaan pitkähiuksisest miehet ällöttää. Ei näytä siistiltä valitettavasti kovinkaan usein. Vähintään kilometrin päähän näkyy kaksihaaraiset latvatkin.

Yhteistyössä