mikä tuota lasta riivaa?!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kohta itkee myös äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kohta itkee myös äiti

Vieras
mä en jaksa kuunnella enää tuota huutoa ja kiukuttelua. aamulla kaikki vaatteet oli huonoja ja tyhmiä ja vääränkokoisia/-värisiä/muuten vaan inhottavia. taas lähdettiin hoitoon kiireellä ja lapsella naama nurinpäin.

entäs sitten kun tultiin kotiin? huuto ja kiukuttelu kaikesta mahdollisesta jatkuu. passitin sen nukkumaan puol tuntia sitten kun en enää jaksanut kuunnella - ja nyt se on huutanut sängyssään siitä asti.

ihan oikeasti, mä oon tosi väsynyt enkä jaksa nyt enää yhtään enempää tuota lajia. 6-vuotias ja käyttäytyy ihan kuin jotkut kaksvuotiaat väsyneinä. mikä sitä vaivaa?!!!!

ja ei, ei ole huomionhakua, saa huomiota muutenkin ihan hyvällä tarpeeksi. ja ei, ei voi olla mun hermostumisestakaan kiinni koska tuo ulisee ihan samalla tavalla olin mä hermostunut tai viilipytty.

mutta voi luoja että mä oon väsynyt tuohon kitinään ja ulinaan ja ulvontaan..

Meillä viis vuotiaalla menos toi kausi, ollu jo kauan.
Parasta aikaa huutaa naama punasena, kun isoveli ei tuu leikkii legoilla...
Nukkumaan...
Toivon totisesti että loppuu joskus!

tiedän TASAN miltä susta tuntuu :( Meillä tyttö kohta 5v ja alkanut tuo vaihe :S
Osaksi voi olla myös mustasukkaisuutta koska odotan tällä hetkellä kaksosia ja raskaus on aika loppusuoralla, tyttö varmaankin jo aavistelee että kohta vauvat on täällä... tai jotakin, en tiiä. Mutta jotain aivan kamalaa tuo käytös kyllä on.. MIKÄÄN ei kelpaa ja ainoaksi vastaukseksi kaikkeen kelpaa vain neidin haluama vastaus....
Jos ei saa jotain niin myöskin kiljuu/raivoo niin kauan että saisi, mikään ei auta tähän...

Voi niin tuttua, teet niin tai näin niin aina herra5v keksii, jostain syyn kiukutella.
On kokeiltu kaikenlaista, mutta kun hermot menee niin menee on äitillä sitten huono päivä tai ei. Jospa tämä joskus loppuu...viimmeistään sitten kun muuttaa omaan kotiin :laugh:

Yksi tuttu teki tylyn tempun vastaavassa tilanteessa. Lapsen vaatemäärä joksikin aikaa niin vähiin -ja loput vintille äidin salakätköön-, ettei ollut mistä valita ja minkä kanssa mesoa.

Elämä helpottui kuulema oleellisesti.

Tavallaan lohduttaa mutta ei kuitenkaan, sillä meillä on täällä 5v ihan vastaavassa "tilassa". Se on niin rasittavaa, kun joka asiasta tulee huuto ja koko ajan on naama väärinpäin. Välillä ihan hävettää, kun ollaan kylässä tai kaupassa ja tytön naama on niin myrtsinä ja puhetyyli sellainen ärtyneen töksähtelevä. Ja koko ajan on sellainen olo, että kohta taas räjähtää. Ihan kuin tytöllä olisi koko ajan joko rähjääminen päällä tai alkamassa. Missä se ihanan iloinen ja nauravainen lapsi on?? Mistä kuoriutui tuollainen mörökölli??

Yhteistyössä