Mikä tolla 1 kk:n ikäisellä on, liittyy nukkumiseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kkkk"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kkkk"

Vieras
Kun aamupäivän unet nukkuu hyvin ulkona vaunuissa, 3-5 tuntia. Iltapäivästä eteenpäin unet takkuaa, vaunuja pitää olla 10-15 minsan välein heijaamassa. sisälle ei nukahda. Mikä siinä on että unet menee iltapäivästä tuohon? Sitten on illan ihan poikki jos/kun ei nuku tai nuku kunnolla. Ja huutaa sitten yliväsymystään illalla. jatkuvasti en voi olla kärryjä heiluttamassa enkä halua vauvaa siihen opettaa. Ja kun kerran aamupäin nukkuu ihan ok paikallaan olevissa vaunuissa...

Kuulostaa niin tutulta. Meidän vaavi 2 kk ei nuku kuin pikkutorkkuja pitkin päivää, muutama minuutti ja hänen nukumiset ovat siinä. Joskus on päiviä että hän herää aamulla klo 8 ja ensimmäisen kerran torkahtaa klo 17. Vaunuissa saattaa nukkua niin kauan kuin vaunut liikkuvat mutta heti herää ku vaunut pysähtyy. Ja tuossakin välissä ehtii heräämään monta kertaa. Tuttia ei huoli eli minä olen huvituttina hänelle. Iltaisin meillä on kolmen tunnin tissuttelumaraatoonit ennenkuin hän nukahtaa. Ja öisin tissuttelee parin tunnin välein, hohhoijaa!! Mutta tämä on mulle jo tuttua. Mulla on neljä lasta ja vanhin oli myös samanlainen vauvana, nyt 13 vuotiaanakin hän on vähäuninen ja huono nukahtamaan.Nämä illan maratoonitkin helpottaisi kun tuon vauvan saisi opetettua tutille, mutta on melko toivotonta, meillä on varmaan kaikki tuttimerkit ostettu eikä mikään kelpaa.

Yhteistyössä