Mikä toi fb:ssä kiertävä statuspäivitys "salaisuus" on? Avaimien säilytspaikka tms?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Onko fb:ssä liikkeellä jotain ketjukirjeitä missä käsketään kirjoittaa statukseksi jotain "salaista"? Ilmeisesti joskus oli joku rintsikoiden väri, puh.nron viimeinen nro tms, ja nyt on selkeästi jonkun esineen säilytyspaikka vai miksi osalla tyypeistä on statuksena nyt koko ajan joku "pöydällä tai tuolilla" "ikkunalaudalla" "jossain näkösällä"

tosi ärsyttäviä noi! onko toi joku ryhmä jonka kuuluville noita kysymyksiä julkaistaan vai mitä ideaa tossa on?

Osoittaa, että tietää jotain mitä kaikki ei tiedä? Kuuluu ryhmään johon kaikki ei kuulu? Täh...?

Osoittaa, että luulee olevansa kauheen hauska ja luulee että nyt miehet taas pohtii viikkotolkulla tätä mysteeriä! Jea right.

ai tääkö tulee vain naisille? Olen nainen mutta en ole kertaakaan saanut kutsua mihinkään noista salaisuuspäivityksistä? Tuleeko ne inboxiin vai johonkin missä on invitations tms, en ikinä kyllä katso mitään invitationeita. No, ehkä mua vaan ei pidetä sen tyyppisenä että kirjoittelisin jotain salaisuuspäivityksiä...

kiitos sille joka kertoi että oli kyse käsilaukusta. Jotenkin vähän hölmöä mun mielestä tollainen. Onko siinä tarkoitus että sit muut kyselee että mitä mitä ja sit ei vastata vaan hihitellään vaan? Eikös tollanen käytös jäänyt sinne ala-asteelle...

[QUOTE="vieras";22196142]Miten ihmeessä tuo edistää rintasyöpätietoisuutta? Ennemminkin edistää ulkopuolisuuden tunnetta niiden joukossa jotka eivät saa kutsua, ja jotka vain arvailevat tätä tosi jännää salaisuutta. Mielestäni hölmö idea.[/QUOTE]

Mä oon ymmärtäny, että se tissienpuristelu liittyy tohon rintayöpäkampanjaan, ei se käsilaukun säilytyspaikka. :)

Yhteistyössä