Mikä todennäköisyys olla raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pulla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pulla"

Vieras
Viime aikoina on ollut runsasta valkovuotoa, muutaman päivän tuli tiputteluvuotoa, ja eilen yhtenä kertana vähän enempikin (ei kuitenkaan mitään menkkojen tyylistä, vaan sillee että pyyhkiessä ja välillä oli ihan pikkasen pikkareissa), mutta eilen sitten päivälllä loppui tuo runsas valkovuoto + tiputtelu. Onko se merkkki siitä että ovulaatio oli eilen?

Ja jos ovulaatio oli eilen , ja seksiä on harrastettu lauantaina sekä eilen illalla, niin mikä mahdollisuus että olen raskaana?

kiitos vastauksesta :) Toivotaan parasta ;)
Entä kuulostaako tuo siltä että oli ovulaatio? On niin vaikea arvioida ajankohtaa kun kuukautiset tulevat milloin sattuu, esikoinen on vasta 7kk ja kuukautiset eivät ole ihan löytäneet vielä omaa paikkaansa...

Nyt tosin olen pistänyt merkille että tiputteluvuotoa on ollut aina jossain välissä kiertoa, nyt tässä kierrossa tajusin ajatella että liittyisikö se ovulaatioon.. Ja tosiaan, tiputtelu alkoi noin 2 viikkoa edellisten kuukautisten alusta ja sitä kesti 3-4päivää.

Mun mielestä vaikuttaa merkkien perusteella hyvältä, mutta ainakin mulla ovulaatiotestit on osoittaneet ettei se ovulaatio aina kuitenkaan mene yksiin oireiden kanssa. Henkimaailman juttuja, toivotaan parasta :)

Yhteistyössä