Mikä todennäköisyys että olen raskaana? Tärkeää!

Piliskuukkeli

Jäsen
03.12.2008
41
0
6
Elikkä kiertoni pituus on yleensä 27-28 päivää. Harrastin seksiä kierron 8. päivänä ja kortsu juuttui sisälleni. Seuraavana ja sitä seuraavana (9. ja 10. pvä ) päivänä minulta tuli valkovuotoa jonkin verran... mies ei saanut siemensyöksyä mutta minulle on ennenkin käynyt niin että tulin raskaaksi jo touhutipoista. Pitäskö nyt hakea jälkiehkäisy vai vaan luottaa tuuriin?

hetkonen... Anteeksi uteliaisuuteni, mutta miten kortsu juuttuu kiinni....???

Mää en hakisi, ellei olisi tosi tosi tosi kriittinen tilanne, ettei lapsi voisi missään nimessä tulla. Mää en lähtisi hakemaan noin pienestä riskistä isoja hormooni annoksia..

hmpt. miten ihmeessä kortsu voi tipahtaa ellei miehellä oo tosi pieni...

Mutta siis mää en lähtisi hakemaan. Siittiöitä on mennyt tosi vähän, jos on ollenkaan, tuskin jaksavat uida odotteleen munasolua sekä vielä elää henkissä niinkin pitkään.

Eli en ottaisi

Alkuperäinen kirjoittaja mietintämyssy:
hmpt. miten ihmeessä kortsu voi tipahtaa ellei miehellä oo tosi pieni...

Mutta siis mää en lähtisi hakemaan. Siittiöitä on mennyt tosi vähän, jos on ollenkaan, tuskin jaksavat uida odotteleen munasolua sekä vielä elää henkissä niinkin pitkään.

Eli en ottaisi

Mun exällä oli todella iso, silti kävin kuten aloittajalle kerran.

ap, jos lapsi on OK, et hae ehkäisyä.
Jos et missään nimessä halua lasta, haet ehkäisyn

Hormonaalinen jälkiehkäisy toteutetaan kerta-annoksella (1.5 mg) levonorgestreelia mielellään 12 tunnin ja viimeistään 72 tunnin kuluessa suojaamattomasta yhdynnästä tai kuparikierukalla, jos tällaisesta yhdynnästä on kulunut enintään viisi vuorokautta.

Yhteistyössä