Mikä sinusta on parasta uudessa palstassa ? Entä huonointa ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiipiliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hiipiliini

Jäsen
28.09.2006
498
0
16
Parasta; Luetut viestit menee mustaksi. Ei tarvi miettiä minkä otsikon jo vilaisi.
Oman viestin voi halutessaan poistaa kokonaan. =)

Huonointa; Y- viesteihin pääsee vaan kerhojen kautta. Toivottavasti siihen tulee vielä muutos.

Alkuperäinen kirjoittaja Hiipiliini:
Parasta; Luetut viestit menee mustaksi. Ei tarvi miettiä minkä otsikon jo vilaisi.

Huonointa; Y- viesteihin pääsee vaan kerhojen kautta. Toivottavasti siihen tulee vielä muutos.

Mä en osaa vastata näihin viesteihin, enkä alottaa uusia, menee aina jokonkin "bittiavaruuteen". Taidan siis vaihtaa palstaa.

parasta: ei töki, kirjautumispakko, helpompi vastata viestiin, hymiöt kirjautuneille
huonoa: yvt entiselleen, omat viestit takas, haku entiseen kuntoon, siirry viimeisinpään viestiin nappula takas =)

Parasta: Nuo hymiöt
Clap.gif
helppo vastata viestiin, Ja tää ei töki! :D
Huonointa: Ei pääse suoraan kerhosivuihin. (En ymmärrä kuinka pääsen sinne etusivulle!?) Palaa aina etusivulle jos avaa esim.3 sivulta jonkin avauksen ja sit menee tuonne mitäs nyt niin onkin ykkös sivulla. Tajusitteko mitä tarkoitan? :whistle: :D
Alussa tää palsta oli ihan kauhea järkytys, mutta nyt kun tämä jutska siirtyi keskelle näyttöä ja vähän on oppinut tätä palstaa käyttämään niin ei tää niin kauhea olekkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
mä tykkään tästä palstasta mutta mä INHOON tota mainoksen väpättämistä tuossa aina hetken...voi ku sen sais pois... :headwall:

ei mulla vaan mitään mainoksia ole.... :O

ai joo... mulla onkin adblockeri päällä :D

Alkuperäinen kirjoittaja laiskimus harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
mä tykkään tästä palstasta mutta mä INHOON tota mainoksen väpättämistä tuossa aina hetken...voi ku sen sais pois... :headwall:

ei mulla vaan mitään mainoksia ole.... :O

ai joo... mulla onkin adblockeri päällä :D

niin, ja inhoon sitä ettei toi etusivu päivity! eli ei koskaan tiedä että mihin aiheeseen on tullu viimeisin vastaus tai kommentti. ja hymiöt ei toimi näin harmaana ollessa.... enkä aina ehdi kirjautuun kun olen kokoajan vauvan kanssa menossa ja tulossa ja olemassa....

Parasta on nuo samat :D sekä se, että kirjoittaessa näkee sen ketjun mihin vastaa.

Huonointa nuo viestien aloittaja- ja viimeisin vastaajakohdat, em. ajat, viestien määrät sekä erityishuonoa on tuo miten vaihdetaan keskustelualuetta :kieh: , sen vanhan systeemin kun siihen sais, niin ihan hyvä ois =) niin ja se kun etusivu ei päivitykään enää kun palaa jostain viestistä :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja hunsvotti:

Parasta on nuo samat :D sekä se, että kirjoittaessa näkee sen ketjun mihin vastaa.

Huonointa nuo viestien aloittaja- ja viimeisin vastaajakohdat, em. ajat, viestien määrät sekä erityishuonoa on tuo miten vaihdetaan keskustelualuetta :kieh: , sen vanhan systeemin kun siihen sais, niin ihan hyvä ois =) niin ja se kun etusivu ei päivitykään enää kun palaa jostain viestistä :headwall:

samaa mieltä. eiköhän kuitenkin homma ala rullaamaan jahka sivut on valmiit.

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
parasta: ei töki, kirjautumispakko, helpompi vastata viestiin, hymiöt kirjautuneille
huonoa: yvt entiselleen, omat viestit takas, haku entiseen kuntoon, siirry viimeisinpään viestiin nappula takas =)

Mikä kirjautumispakko?

Parasta:
Että jotain uudistusta tehtiin.
Luetut viestit muuttuvan mustaksi.
Kirjautumispakko muille osioille.
Selkeämmät profiilit.
Huonointa:
Y-viestit.
"Omat viestit" kohtaa ei ollenkaan.
Monimutkaista vaihtaa keskusteluosiota.

..Tosin noihinkin luulis olevan tulossa muutosta kesän aikaan..

Niin ja hienoa on, että ei töki enää =)

Alkuperäinen kirjoittaja Häh:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:

Mikä kirjautumispakko?

Kirjautumispakko muihin osioihin. Tai lukea voi, mut vastata ei.

images

Parasta on kuvat, huonoa että sivu liikkuu vähän takeltelemalla ja hitaasti. Ja y-viestit puuttuu.
Niin ja hyvää myös se että viestin voi poistaa kokonaan ja muokata niin ettei siitä jää tietoa.

noi ja sit et tää palsta toimii ku junan vessa! yhtää ei tökkiny (vielä)

HYVÄÄ: ei oo jumittanut toistaiseksi, johonkin pystyy vaan kirjautuneet kirjoittamaan
HUONOA: puol ruutua tyhjänä, teksti vois olla isompaa, yks.viestien lukeminen tehty todella tyhmästi monimutkaiseksi, kun ottaa vaikka mitäs nyt-osiossa sivun 2, 3 tai vaikka 4, lukee siitä jonkun aloituksen ja klikkaa mitäs nyt, niin ei pääsekään enää sivulle 4 vaan meneekin sivulle 1.

Yhteistyössä