Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kamasutraa noudattamalla pääsee seitsemänteen taivaaseen![]()
Tätä peesailenAinoa "uskonto", jonka avulla voi päästä taivaaseen
![]()
Peesaan tätä kotilehmän ja vieraan "uskontoo"....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kamasutraa noudattamalla pääsee seitsemänteen taivaaseen![]()
Tätä peesailenAinoa "uskonto", jonka avulla voi päästä taivaaseen
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mie:Uskomalla Jeesukseen pääsee varmasti taivaaseen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja iätiäiti:En sitten pääse taivaaseen koska en usko. Hassua, että vain uskomalla pääsee paratiisiin.
Ihmeellistä, ettei tarvitse olla hyvä ja reilu toisia kohtaan, silloin kun vielä elää. Ei tarvitse iloita ja olla kiitollinen elämästä, koska uskoo..
Eli ei tarvitse tehdä itse työtä oman elämänsä eteen,sillä jeesus on tehnyt kaiken puolestasi, tai sitten jahve tai kuka milloinkin,koska joku muu on jo kaiken tehnyt.
Onko siis niin, että voisin olla vittumainen ihminen joka päivä, epäkunnioittava ja väkivaltainen. Olisin vihainen ja katkera sekä syyttelisin toisia elämäni epäoikeudenmukaisuuksista,mutta saisin kaiken anteeksi, jos vain uskoisin johonkin suurempaan, jumalaan.. Ja jokainen ilta pyytelisin anteeksi haurauttani, saisin kaiken anteeksi. Ilman, että itse tutkiskelisin itseäni ja toimisin vastuullisesti omaa elämääni ja toisten elämää kohtaan.
hmm...joo, en taida haluta olla uskovainen tai lahkolainen.
Alkuperäinen kirjoittaja Bayan Fare:Ei mikään USKONTO vaan usko.Ja siitä minä en tiedä sitten mitään, eikä minun tarvitsekaan tietää, riittää että uskon.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hepsukka:Kristinusko on mulle se AINOA oikea.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se mikä itselle sopii ja mistä tulee onnelliseksi.