mikä sinua ärsyttää nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Istua töissä, kun ei ole töitä mitä tehdä. Eli lähinnä vaan päivystämistä, odottamista että jotain tapahtuisi, ennemmin kotona... Netissä tulee roikuttuja ja toivottua että kello kulkisi eteenpäin.

Jokseenkin kaikki. Kakaroiden aamuinen sähläys, huonoksi ennustettu tulevan viikonlopun sää, se kun en keksi huomiselle mitään ruokaa ja kaupassa pitäs kohta käydä.

Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Oivallinen ketju juuri tähän hetkeen :D Se että mä en löydä mun avainlukulistaa :headwall: :headwall: Ärsyttää aivan suunnattomasti :headwall:

Ja mua se, että en tiä miten ihmeessä onnistuin räpeltään just äsken niin, että sain sen hemmetin avainlukulistani lukkoon, ja nyt pitää se huomenna käydä pankissa avaamassa... :kieh:

Nyt juuri KETUTTAA oikein kunnolla naapurin akka ja ukko!!!! Tahallansa yrittävät estää meitä rakentamasta pihaamme aitaa.... Tolpat kuulemma niiden puolella jne... argh!! Sitten vielä kaikki muutkin naapurit kutsutaan katselemaan meidän pihassa olevia tolppia, jotka ovat väärässä paikassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Eeva:
Nyt juuri KETUTTAA oikein kunnolla naapurin akka ja ukko!!!! Tahallansa yrittävät estää meitä rakentamasta pihaamme aitaa.... Tolpat kuulemma niiden puolella jne... argh!! Sitten vielä kaikki muutkin naapurit kutsutaan katselemaan meidän pihassa olevia tolppia, jotka ovat väärässä paikassa.

:D

Yhteistyössä