Mikä siinäkin on, että pakkasta saa inhota mutta hellettä ei?!

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Joo, mä en siis voi sietää hellettä. Atoopikolle (allergia, ihottuma ja astma) kesä on muutenkin haastavaa aikaa, saati jos on oikein kuuma. Talvesta mä taas tykkään. Viime talvi oli ihana, paljon lunta ja sopivasti pakkasta.

Tätä vaan ei saisi sanoa ääneen, heti ollaan neuvomassa, että eihän tuollaisia saa sanoa, nyt pitää nauttia kesästä. Vaan milläs nautit kun kaikki röörit on lääkityksestä huolimatta tukossa, iho tykkää kyttyrää jos kovin hikoilee, samoin siitä, jos käy suihkussa liian usein? Mulle sellainen +20 olisi ihan OK, siihen päälle aurinkoa ja sopivan raikas tuuli - kaikki sen ylimenevä on kidutusta.

Miksi kesästä pitää pakkotykätä, en käsitä.

Ikävä tuo tilanteesi. :/ itsekkään en ole mikään paahteen ystävä.Viihdyn varjossa mainiosti.
Mua ylipäätänsä vaan suututtaa tyypit joille ei ole kumpikaan hyvä.Talvella naristaan pakkasesta ja nyt on liian lämmintä :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Ikävä tuo tilanteesi. :/ itsekkään en ole mikään paahteen ystävä.Viihdyn varjossa mainiosti.
Mua ylipäätänsä vaan suututtaa tyypit joille ei ole kumpikaan hyvä.Talvella naristaan pakkasesta ja nyt on liian lämmintä :kieh:

Pakkasen ja helteen välille mahtuu aika liuta eri lämpötiloja. Meille narisijoille löytyis taatusti sopiva lämpötila :D

Mä oon aina sanonut, että jos on paljon pakkasta, niin voi pistää niin pal vaatetta päälle, että on sopiva, mutta jos on helvetin kuuma niin vaikka kaikki vaatteet riisuis pois niin silti on kuuma :( Minä vihaan kuumuutta, todellakin. Olen talvi-ihminen :)

Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:

Syksy on paras. Ai niin, ei se ollutkaan vuodenaika sinunkaan mielestä, mainitsithin vain talven ja kesän. Syksy olikin vain välikausi. Sorit.

No, ei siitä minusta tarvitse tykätä. Tykkäämiset on henk.koht asioita. Aika
pönttöä neuvoa toista tykkäämään eri asiasta..
Minä tykkään kyllä kesästä, en vihaa talvea. Räntäkelit saa multa miinuksen.

Samoilla linjoilla tässäkin. Mutta eniten rakastan niitä syksyisiä kelejä, kun ensimmäistä kertaa tulee pikkupakkaset :heart:
Tänään oli jo liian kuuma :snotty: +20 riittäisi tosiaan aivan hyvin.

Kyllähän kaikkien täytyy talvestakin tykätä. Ja ladulle olisi lapset vietävä, oli se sitten kuinka vaikeaa ja vastenmielistä tahansa.
Jos ei sitä tee, tulee lapsista laiskoja ja ne aina vaan katsovat dvd-tä. Tämän opin palstalta tänä talvena.
Auringosta pitää pitää, mutta ei saa pitää siitä liiaksi. Ei niin paljoa, että lähtisi pois Suomen kesästä, vielä lämpimämpään. Suomen kesää pitää rakastaa.

B)

Minä rakastan Suomen kesää ainoastaan siksi, että pukeminen lasten kans on helpompaa ja ku lapset tykkää kesästä.
Minä ite vihaan hellettä. Minä oon se, joka on siellä rannalla varjossa, siellä pimeimmässä varjossa.

Lempilauluni on Pirkka-Pekka Peteliuksen "voin kuinka kauniita kesäpäiviä vihaan" :D

kyl mä muuten kesästä tykkään mut pää tulee tosi useesti kesäsin kipeeks varsinki jos o kuuma,mitkään hatut ja huivit ei auta ku kyse migreenistä,iskee kohtaus aina helteellä ja varsinki jos ei ees tuule.

Inhoan hellettä, sadetta, räntää, loskaa, pakkasta ja ukkosta.. jos niitä kestää helvetin kauan. Päivä nyt ei haittaa mut jos viikon on ihan persekeli (mun mielestä ) niin inhottaa.

Yhteistyössä