Mikä siinä voi olla aikuiselle ihmiselle niin hiton vaikeeta!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Soluttautuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Soluttautuja

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
8 058
1
36
Kuopuksella tänään kaverisynttärit. Kutsui neljä kaveria ja kaksi tuli. Eihän siinä mitään, mutta kun kutsussa luki, että "ilmoitathan, jos et pääse tulemaan", niin miten se voi olla niin vaikea pirauttaa tai lähettää vaikka tekstaria :o Eli arvattekin varmaan, että näistä kahdesta pois jääneestä ei ole kuulunut halaistua sanaa :headwall:

Samaa oon ihmetelly ja sitäki ku luvataan että tullaan klo 15 ja sit saa oottaa 3-6 tuntia et tuleeko vai ei loppujen lopuksi ja sit selitellään ummet lammet et korvat heiluu :snotty:

Toi on tylsää... Mutta mulla kävi kyllä kerran niinkin, että yksinkertaisesti unohdin kaverin synttärit... Meillä oli lahja ja kaikki jo valmiina... Pari päivää synttäreiden jälkeen soitin äidille ja pahoittelin unohdusta. Lapsi kävi sitten muutaman päivän perästä synttäreillä.

tuo on tosi ärsyttävää.. meillä kun järjestettiin pojan 1v synttärit niin laitoin kutsuun että ilmoitathan tulostasi.. noh arvata saattaaa kuinka moni ilmotti.. raivostuttaaa vaan se että ruoka määrissä on eroa tuleeko 20 vaiko 40 ihmistä... parhaimmillaan sain tuntia ennen kutsu aikaa viestiä että me olisimme tulossa...

No ihan inhimillistä se on jos on vain unohtunut. harmillista silti. Olen itse joskus unohtanut ilmoittaa ja samoin on meille unohdettu ilmoittaa ja kyllähän se harmittaa kun sitten liikaa tarjoilua hankkinut ja ennen kaikkea lapsi kovin pettynyt.

Se on lapselle tosi ikävää odottaa kavereita ja kukaan ei tulekaan. Ilmottaisivat edes, niin ei menis päivä pilalle. tuollainen on ajan varastamista toiselta.

Alkuperäinen kirjoittaja kaamea-akka:
tuo on tosi ärsyttävää.. meillä kun järjestettiin pojan 1v synttärit niin laitoin kutsuun että ilmoitathan tulostasi.. noh arvata saattaaa kuinka moni ilmotti.. raivostuttaaa vaan se että ruoka määrissä on eroa tuleeko 20 vaiko 40 ihmistä... parhaimmillaan sain tuntia ennen kutsu aikaa viestiä että me olisimme tulossa...

kaameeta, juhlakalu varmaan nautti tästä 40hengen pippaloista.. onko esikoinene?

On kyllä tosi inhottavaa, varsinkin jos lapsi odottaa innoissaan :/ .

Meillekin on kyllä 2 kertaa käynyt näin, että ei voinut ilmoittaa. Eka kerta oli eskarissa, poika oli laittanu kutsun repun pikkutaskuun ja unohtanut sinne. Toinen tuli nyt kouluaikana, oli taas unohtanut kutsun mulle näyttää. Samanlainen hajamielisko on ku äitinsäkin :/

Alkuperäinen kirjoittaja heta:
Alkuperäinen kirjoittaja kaamea-akka:

kaameeta, juhlakalu varmaan nautti tästä 40hengen pippaloista.. onko esikoinene?

mitähän kamalaa siinä on jos on enemmän kuin 5 vierasta...? vieraita oli 25 mutta kyllähän tuo poika niistä näytti tykkäävän.. seurallinen poika niin tykkää leikkiä ihmisten kanssa.. sitä paitsi mun mielestä juhlia on kiva järjestää ja mitä isompi porukka sen kivempi.. ja kyllä on esikoinen, en kyllä hiffaa miten se tähän liittyy..

ei pahalla mutta ettekö katso lastenne reppuihin koskaan?

mä tarkistan viellä meidän 10v likan repun joskus,ekaluokkalisen repun selaan joka koulupäivä läpi kun on keksinyt jättää läksyt tekemättä,samalla katson joka ikisen taskun :)

mutta toi että ei ilmoiteta...olen sen itsekkin saannut kokea ja nähdä kuinka lapsi pettyy kun puolet kutsutuista jää tulematta..nykyään kun toi ilmottaminen on niin helppoa,tekstari kehiin ja siinä se.

ja varmasti olen itsekkin joskus unohtanut ilmoittaa,en vaan muista nyt kertaa... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:
ei pahalla mutta ettekö katso lastenne reppuihin koskaan?

ja varmasti olen itsekkin joskus unohtanut ilmoittaa,en vaan muista nyt kertaa... :whistle:

Eskariaikana vaatteet toki lokkasin. Nyt kun on jo ekalla, en katso reppua enää ollenkaan. Läksyt jättää pöydälle tarkistettaviksi.