mikä siinä reimassa on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kerrohan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin, ja sitten on vielä kaiken kukkuraksi TähtiJonathanit ja Cordurat sun muut, jotka aivan yhtä vertailukelpoisia. Niinhän se on, että kun nuo lapsetkin tuppaa olemaan yksilöitä, ja liikkuminen/peuhaaminen erilaista jo pelkästään eri ikäkausina, niin onhan niissä eri merkeissä sitten ne omat vahvuutensa/heikkoutensa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja reimatec:
Kai ne materiaalit on aika samanlaisia, mutta ne remut vaan on niiiin rumia.

ai on vai? minusta ainakin tuo meidän tytön puku on tosi nätti. siihen kuuluu housut ja takki, kauniit yhteensopivat värit. :) mutta mielipiteistähän on turha kiistellä, koska kauneus on katsojan silmässä.

Alkuperäinen kirjoittaja möntti:
Lapset pitää pukea viimeisen päälle, halvat ei kelpaa minun lapsille. Miksi ostaisin halpoja ja rumia kun rahaa on ostaa kalliitakin?

Parempi halpa, kaunis ja toimiva kuin kallis ja ruma ja kusetetut vanhemmat.

Alkuperäinen kirjoittaja p:
Reimassa ei mikään hyvää... Hajoo haalarit muutamassa viikossa ja kun teet reklamaation saat paskaa niskaan.

Itse tein eilen Reimalle reklamaation hanskoista ja kohtelu oli todella asiallista ja sain hyvityksen. Ei mitään valittamista.

Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:
Alkuperäinen kirjoittaja möntti:
Lapset pitää pukea viimeisen päälle, halvat ei kelpaa minun lapsille. Miksi ostaisin halpoja ja rumia kun rahaa on ostaa kalliitakin?

Parempi halpa, kaunis ja toimiva kuin kallis ja ruma ja kusetetut vanhemmat.

Reimaa/tecciä on ostettu aina (3lasta) JA ERINOMAISIA ON OLEET, liikkuvalle ja ulkoilevalle perheelle. Kestäviä, 3s perimässä esikoisen pukua ja on kuin uusi... Ja rahaa on em.vaatteet ostaa, SO?

Alkuperäinen kirjoittaja moikka:

ai on vai? minusta ainakin tuo meidän tytön puku on tosi nätti. siihen kuuluu housut ja takki, kauniit yhteensopivat värit. :) mutta mielipiteistähän on turha kiistellä, koska kauneus on katsojan silmässä.

Niinpä, suomalaismammojen harha, että kivat värit ja kuviot riittävät siihen, että puku on kaunis. Ihan sama vaikka ois mimmoset siivet kainalossa tai läpyskät naamalla. Siis ne Remun leikkaukset on ihan karmeita, ei istu yhtään juuri kenenkään päälle.

Niinpä, suomalaismammojen harha, että kivat värit ja kuviot riittävät siihen, että puku on kaunis. Ihan sama vaikka ois mimmoset siivet kainalossa tai läpyskät naamalla. Siis ne Remun leikkaukset on ihan karmeita, ei istu yhtään juuri kenenkään päälle.

no luulen kyllä, että jos näkisit tuon asun, ni myöntäisit ettei se mikään ruma ole. Se oli viime kevään välikausi puku Hobbyhallissa.

Kyllä ne vaan tuntuu meillä istuvan varsin hyvin. :) Meillä pitkäselkäiset lapset ja remujen mitoitus on just passeli meidän lapsille. Ei mulla mitään reimatecciä vastaan ole, mutta mun mielestä kyseisen merkin laatu ja hinta perustuu liikaa mielikuvaan-ja kyllä, on kokemusta reimatecistäkin.

no luulen kyllä, että jos näkisit tuon asun, ni myöntäisit ettei se mikään ruma ole. Se oli viime kevään välikausi puku Hobbyhallissa. [/quote]

anteeksi yhdyssanavirhe- välikausipuku piti kirjoittaa yhteen..

no jonathann olis muuten hyvä mutta lahkeen suut liian isot, menee vesi ja lumi sisäään
remu olis muuten hyvä mutta liian leveä malli ja puntit liian lyhyet
reimatc on vain toiminu meillä tähän asti
onhan se kallis, mutta jos se 2 tytöllä kestää todella kovaa kulustusta ja pitää kuivana niin on sen rahan arvonen

Mä oon antanut Reimalle jo liian monta mahdollisuutta... Mun 5-v poika on aika villi ja vaatteet kuluu mut nyt viimeisimmästä Reiman puvusta hajosi takista vetoketju parin kuukauden käytön jälkeen. Sovin että lähetän takin takaisin korjattavaksi keväällä. Eilen huomasin että housut ovat menneet polvesta rikki vaik on lähes umpihanki jokapaikassa eikä hiekoituksesta tietoakaan. Ens talveksi kokeilen ihan varmasti jotain muuta merkkiä!

Alkuperäinen kirjoittaja Manna:

Tänä vuonna Remulla on kauniimpi välikausimallisto kuin Reimalla. Katoppas niiden kotisivuilta

tässä olen kyllä samaa mieltä, näytti reiman kevätmallisto nyt siltä, etten kyllä osta yhtään tuotetta siitä mallistosta

Yhteistyössä