mikä siinä on niin pahaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pääpää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olin tänään kaupassa mun pojan kanssa, ja poika otti siitä filttereitä ja puruja ja heitti ne vaan kassahihnalle ja mä maksoin ne..
Kukaan ei katsonut, mun poika on jo 18. Valitan sille tupakoinnista, mutta ei se mitään auta. Mä en polta, lapsen isä ei polta, mutta lapsi on oppinut jossain tupakoimaan. Ja joo, samainen muksu kantaa joskus kotiin mun saunasiiderit. On se kamalaa.

Mä en voi sille mitään, niinpä maksan sen tupakat... voi ääliöt.

Ei, vaan absolutismi on tabu. Ryyppääminen on ihan jees.

Tämä muuten pitää paikkansa... tietyissä porukoissa ollaan huolissaan kun joku ei juo "mikä sulla oikein on..." pitää ihan tekosyy keksiä, ettei vain joku huomaa että on raskaana... ihme touhua.

Viikottaisesta lärvien vetämisestä ja nollamisesta ei sitten ollakaan huolissaan... paitsi joku nalkuttava akka... voi tätä kulttuuria.

Minulle ei kyllä kertakaikkiaan alkoholi sopinut enkä moista krapulan tunnetta itseeni halua ikinä enää, kerta riitti. Isukki vei nämä tölkit veljelleen sauna iltaan ja itselle 12 päkki, kun jotain kiinnosti.

Jos te vaan kuvittelette, että teitä katsotaan jotenkin erityisesti? Tunnette kenties olevanna itse jotenkin luvattomilla vesillä, kun lapsen kanssa kaljanostossa tyyliin "en mä näitä itse juo" ja pälyilette epäilevästi ympärillenne ja kuvittelette, että teitä syyllisesti katsotaan. Vaikka tosiasiassa kukaan ei ole kiinnittänyt mitään huomiota, jos ette ole olleet selittämässä heti, että "en mä ite näitä juo, vaan nää on mun miehelle/kaverille/kumminkaimantyttärelle" tai jotain muuta vastaavaa...

Yhteistyössä