Mikä siinä on niin kamalaa jos on lapsia useammalle kuin yhdelle miehelle?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Tietysti jos niitä lapsia alkaa olla vaikka viiden miehen kanssa, niin mäkin jo kummastelen, mutta eipä asia kylläkään mulle kuuluisi. Mutta jos on lapsia kahden miehen kanssa, niin ei se mikään maailmanloppu ole.

Mä luulin likan isän kanssa olevani lopun elämääni ja saavani hänen kanssaan lisää lapsia, mutta toisin kävi ja ero tuli. Elämä kun ei mene aina niin kuin suunnittelee. Se, että mulla on lapsi yhden miehen kanssa ei mun mielestä estä mua saamasta lisää lapsia toisen kanssa. En halua jättää lapsilukuani vain yhteen jos vain on mahdollista saada lisää lapsia.

Helppo on varsinkin niiden sanoa, että ei lisää lapsia muiden kanssa, kun niitä lapsia on enemmän kuin yksi ja lapsiluku voi olla jo täynnä. Mulla se ei ole täynnä.

Mun mielestä siinä ei ole mitään kamalaa.
Mutta siinä, että tehdään lapsia joka ikisessä suhteessa, ja raskaaksi hankkiudutaan ihan suhteen alussa joka kerta, on jotain sellaista mitä mä en tajua.

eipä se tosiaan aina mene suunnitelmien mukaan. minäkin ajattelin että olen tyttöjen isän kans lopun elämää ja lisää vielä lapsiakin siunaantuisi mutta eo tuli ja sille ei voi mitään. asiat eivät vain toimineet jne... nyt on uusi mies ja uudet kuviot... 1 yhteinen lapsi ja hyvä isäpuoli myös 2:lle muullekkin... mut jos nyt ero tulis, jota ei tod.näkösesti tule niin kummiskin en tekis enempää. mutta toivon tosiaan että tää suhde kestää kolhut jne... ja lapsiakin voisi vielä yhden ottaa :D

Mun kotikunnassa on tälläinen "tapaus"

Seurusteli miehen kanssa, tuli raskaaksi ja erosivat (=siis aika normaali kuvio ). Sitten löysi uuden miehen, meni heti naimisiin ja saivat heti lapsen ja sitten erosivat. Rupesi seurustelemaan, tuli heti raskaaksi, saivat lapsen ja _YLLÄTYSYLLÄTYS_ erosivat. Ja nyt on taas raskaana, en edes tiedä seurusteleeko kenenkään kanssa...

Näitäkin piisaa, että lapsi pitää tehdä joka suhteeseen HETI ja sitten vasta mietitään, että sovitaankohan me yhteen.

Ei kai mitään kamalaa ole, ihan normaaliahan eroaminen on ja uuteen parisuhteeseen ryhtyminen on.

Suomessa avioeroaa vuosittain yli 10000 paria ja avoerojakin on 60000, olis se kauheeta kieltää noilta ihmisiltä lasten hankkiminen, jos on jo ehtinyt yhden tai useamman saamaan.
Puhumattakaan leskistä...

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Mun mielestä siinä ei ole mitään kamalaa.
Mutta siinä, että tehdään lapsia joka ikisessä suhteessa, ja raskaaksi hankkiudutaan ihan suhteen alussa joka kerta, on jotain sellaista mitä mä en tajua.

Mä yhdyn tähän täysin.

Tiedän yhden naisen, jolla on 8 lasta viiden eri miehen kanssa. Vanhin lapsista on 21v ja sai juuri lapsen ja nuorimmat (kaksospojat) ovat 3-4kk vanhoja.

Jokainen taplaa tyylillään ja elämä ei todellakaan mee aina niinku suunnittelee , kokemusta on |O Ja mitä siitä vaikka ois 10:lle miehelle lapsia kunhan lapsila ihana lapsuus ja niitä rakastetaan :heart:
(tai no emmäkään tota ihan ymmärtäis, 10:lle :D )

mua ei haittaa, jos jollakin on lapsia useamman miehen kanssa, koska niinkuin itsekkin sanoit elämä ei aina mene niinkun suunnittelee. Eikä se sitäpaitsi kuulu minulle, vaikka jollain olis lapsia kymmenen miehen kanssa. Itse en kuitenkaan ainakaan omasta puolestani (miestä en tietenkään voi kieltää tekemästä lapsia jonkun muun kanssa, jos hän niin tahtoo) halua lapsilleni "puolikkaita sisaruksia". tämä ihan siitä syystä, että mun miehellä on 8kpl sisarpuolia (4 isän puolelta ja 4 äidin) ja noiden isän puolen sisarusten kanssa hän ei ole juuri ollenkaan tekemisissä. Isänsä tyttäret itseasiassa eivät oikein tykkää mun miehestä, eikä sen äidistä, koska syyttää heitä siistä että miehen isä jätti edellisen perheensä. tälläisia asioita en tahdo omien lapsieni joutuvan miettimään/kokemaan :/ Mulla siis nyt toinen tulossa ja jos jostain syystä satutaan eroamaan, niin mun lapsiluku on sitten täysi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun kotikunnassa on tälläinen "tapaus"

Seurusteli miehen kanssa, tuli raskaaksi ja erosivat (=siis aika normaali kuvio ). Sitten löysi uuden miehen, meni heti naimisiin ja saivat heti lapsen ja sitten erosivat. Rupesi seurustelemaan, tuli heti raskaaksi, saivat lapsen ja _YLLÄTYSYLLÄTYS_ erosivat. Ja nyt on taas raskaana, en edes tiedä seurusteleeko kenenkään kanssa...

Näitäkin piisaa, että lapsi pitää tehdä joka suhteeseen HETI ja sitten vasta mietitään, että sovitaankohan me yhteen.

entä jos se on vaan hyvin hedelmällinen tapaus :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:
Jokainen taplaa tyylillään ja elämä ei todellakaan mee aina niinku suunnittelee , kokemusta on |O Ja mitä siitä vaikka ois 10:lle miehelle lapsia kunhan lapsila ihana lapsuus ja niitä rakastetaan :heart:
(tai no emmäkään tota ihan ymmärtäis, 10:lle :D )

Joo, siinä on ihana lapsuus, kun saa 10 miehen kanssa selvitellä välejään ja lapsen välejä. Ja rakkautta riittää varmasti... tämänkaltaiset naiset ovat juuri sen takia näitä lapsia tehneet kenelle tahansa, koska he ovat niin kovin rakastavia äitejä..

ei siinä mitään kamalaa ole, ellei sitten tehtaile niitä lapsia tyyliin jokaisen vastaantulijan kanssa kahden viikon tapailun jälkeen. Eikä siinäkään ole mitään kamalaa, jos ei aio tehdä lapsia muuta kuin yhden miehen kanssa. En minäkään aio ja tämän yhdenkin kanssa on jo kiintiö täysi, eli mä en enää ikinä "tee" lisää lapsia - kenenkään kanssa.

Yhteistyössä