Mikä siinä muuten on, että kun yrittää olla reilu ja ystävällinen kaikille livenäkin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AinaHarmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AinaHarmaa

Vieras
kuten esim töissä, niin sua vaan katsotaan nenän vartta pitkin? Mä olen aina kaikille töissä ystävällinen, kysyn aamulla miten menee jne. Yksi heistä oli kyllä laittanut mun lokerooni kuoharipullon, kun autoin yhdessä jutussa, se oli kivaa.
Mutta noin muuten olis kiva, että jos se päivittäinen ystävällisyys jotenkin noteerattais. Vai eikö?

no ei sit...

Kyllä minäkin odotan vähintäänkin sitä hymyä ja tervetimistä edes takaisin! Mutta tiedän mitä tarkoitat. Kai kaikki on nykyään niin minä minä minä, ettei viitsitä vaivautua edes hymyilemään takas.

Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:
Kai mä olen sit niin itserakas ja turhamainen, kun haluan jotain takasinki päin. Mut kyllä se mua piristäis, edes pieni hymy.

Kyl ois normaalia, et ollaan ystävällisiä vastavuoroisesti, eikä niin, että yksi on ystävällinen ja muut yrmyilee.

kyllä meillä sanotaan hyvät huomenet ku tullaan töihin ja moikat ku lähetään ja toivotellaan hyvät viikonloput ja lomat ja juhlat.

peesi. ihan sama, olen helposti sorittelevaa sorttia ihan pikkumokissakin. Kerran yx suuttui ihan tosissaan, että multa ei tartte pyydellä anteeksi koko ajan. Mä siihen vaan, että ok,SORI! :D :D :)

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
kyllä meillä sanotaan hyvät huomenet ku tullaan töihin ja moikat ku lähetään ja toivotellaan hyvät viikonloput ja lomat ja juhlat.

Meillä myös. Eikö "niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan" toimikaan enää?

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:

Ei kaikkien ihmisten kanssa toimi. Jotkut on aina naama rullalla.

enkä oo koskaan saanu kuoharipulloa, minulta kyllä on odotettu palkintoja ystävällisyydestä minua kohtaan. Tällanen yliystävällinen muodostuu itsestäänselvyydeksi. En halua, että minulle ollaan ystävällisiä siksi, etttä saan ostella muille kuohareita. Nyt oon ostellu kuoharit itse, ja kyllä ne tosi ystävät on pysyny. Sellaset muut tuttavat on kaikonnu, heitä olikin noin 20-30 henkilöä. Tosi ystäviä näyttäs olevan ehkä 5.....tai 6, mut ei jaksa koko ajan miellyttää muita, en tietenkään oo alkanu mitenkään ilkeäksikään..

En mä noita tavanomaisia juttuja tarkoita, vaan sitä että ollaan oikeesti kiinnostuneita toisista. Kuitenkin niitten työkavereiden kans vietetään paljon aikaa. Mä olen kiinnostunut siitä, miten he voivat ja toivoisin että mustakin oltaisiin. Mulla on vakituinen työ ja niitä samoja ihmisiä katsellaan vuosia.

Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:

En mä noita tavanomaisia juttuja tarkoita, vaan sitä että ollaan oikeesti kiinnostuneita toisista. Kuitenkin niitten työkavereiden kans vietetään paljon aikaa. Mä olen kiinnostunut siitä, miten he voivat ja toivoisin että mustakin oltaisiin. Mulla on vakituinen työ ja niitä samoja ihmisiä katsellaan vuosia.

Niin, meitä on tässäkin asiassa niin moneksi. Toiset eivät tykkää siitä, että heistä ollaan kiinnostuneita. Meillä töissä tässä asiassa on tyyppejä laidasta laitaan, ja kaikkien tyyliä kunnioitetaan. Eräs ei halua puhua yksityisasioistaan lainkaan, vaan jos niitä häneltä udellaan, niin hän vaihtaa puheenaihetta. Toinen taas kertoo hyvinkin laveasti tekemisistään.

Mutta jos tuollaista nenänvartta pitkin katselua esiintyy, niin se on surullista. Kyllä ystävällinen pitäisi osata olla, vaikka ei halua omista asioista puhuakaan, tai kuunnella toisten juttuja.

ja siis mä olen todellakin miettinyt, että ansaitsenko mä ees tollasta huomiota tai mitä nyt onkaan. Tää elämä olis niin vi.tun tylsää ja ikävää, jos ei kukaan koskaan kehuis tai yhtään heijastais mua takasinpäin.
Jos mä annan töissä 110% itsestäni, lisäksi saman kotona, eikö sais toivoa itselleen mitään.

Yhteistyössä