mikä rokko??? sis.KUVA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
argh.. onkohan noita :S passas sen puoleen hyvin et ollaan oltu viime vkl risusavotasa, puita kaatamassa ja kantamassa

meidäb 8kk vauvallaki on noita :( pitääks noiten suhteen tehä jotai enemmän? no lakanat nyt ainaki vaihtaa mut muuta.. voisinghan kattoa tietoa googlestaki..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
argh.. onkohan noita :S passas sen puoleen hyvin et ollaan oltu viime vkl risusavotasa, puita kaatamassa ja kantamassa

meidäb 8kk vauvallaki on noita :( pitääks noiten suhteen tehä jotai enemmän? no lakanat nyt ainaki vaihtaa mut muuta.. voisinghan kattoa tietoa googlestaki..

ei vaadi toimenpiteitä häviävät itsestään ajallaan. tympeitä ovat kyllä.

tässä linkissä nu näyttää ihan erilaisilta nuo lintukirpun puremat.. ei tää ookkaan varmaan näitä.. kun näillä lapsilla on selässä ihan vierivieressä pieniä punasia näppyjä

http://www.ihotauti.net/lintukirput.htm

mä ajattelin etten varmaan vielä viiti soitella lääkärille, kun eihänn nekään varmaan mitään tee.. ei oo kellään kuumetta tai muutakaan.. ärsyttää vaan kun kaikki kolme raapii yhtenään ja näkee et ahistaa :( rasvailin jo ja päivemmällä suihkuun jos helpottais

Mun mielestä näyttää joltain allergiselta reaktiolta. Ootko vaihtanut pesuainetta tai rasvaa tai jotain viime aikoina?

Mulla tuli tuollaista kerran naamaan, kun laitoin uutta rasvaa.

Alkuperäinen kirjoittaja hoo:
Mun mielestä näyttää joltain allergiselta reaktiolta. Ootko vaihtanut pesuainetta tai rasvaa tai jotain viime aikoina?

Mulla tuli tuollaista kerran naamaan, kun laitoin uutta rasvaa.

en oo rasvaillu nyt lähiaikoina, meillä lapset niin hyväihosia ja pesuainekki on ollu samaa kun aikasemminki

Meidän nuorimmaiselle tuli kans ihan tuon näköstä ihottumaa kun viimeks sairasti, oli siis kuumeinen, kurkkukipua oli ja päänsärkyä. Samalla nousi nuo näpyt jotka ei siis varsinaisesti "näppyjä" ollut, eli niitä ei sormella tuntenu.

Yhteistyössä