Mikä pyykinpesuaine hyvä atoopikoille? Mitä käytätte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja atoopikko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

atoopikko

Vieras
Meillä kun noita atoopikkoja useampi ja ihot taas aikas huonossa kunnossa...

Joku aika sitten käytettiin amwayn (kirjoitettiinkohan se noin..) aineita ja miusta se oli aika hyvä, mut oisko muista pyykkipulvereista kokemuksia, mielellään semmosta ihan kaupasta ostettavaa, ettei aina tarvii olla tilailemassa??

Nyt on ollut yks laatikko Luvil-pulveria, mut tuntuu et on tosi huonoa noille muksuille, ainaki iho on huonona, en tiedä sit onko yhteyttä tuohon aineeseen...

Meillä kans pojat atooppisia ja olen käyttänyt nestemäisiä, hajuustettomia pyykinpesuaineita. Huuhtoutuvat paremmin pyykistä, kun pulverit. Löytyy ainakin MiniRisk, OMO, BioLuvil :) En ole huomannut, että olisivat mitenkään pahentanut ihoa

Alkuperäinen kirjoittaja kukeseen:
Meillä kans pojat atooppisia ja olen käyttänyt nestemäisiä, hajuustettomia pyykinpesuaineita. Huuhtoutuvat paremmin pyykistä, kun pulverit. Löytyy ainakin MiniRisk, OMO, BioLuvil :) En ole huomannut, että olisivat mitenkään pahentanut ihoa

Ok,
meil on ollu tuota omo-pulveria, mut tuoksu on tosi voimakas..
Tuota LV:tä vois kokeilla..

Onko muita? =)

Meillä kanssa löytyy atooppista ihoa ja hajusteallergiaa. Käytetään tällä hetkellä Omon sensitive pesuaineita ja huuhtelussa jos käytän niin jotain hajustamatonta ainetta. Olen kyllä miettiny et seuraavalla kerralla katon et onko niissä hajustamattomissa pesuaineissa joutsen merkillä varustettuja, kun nyt vasta hoksasin kattoa et Omo ei ole.

Niin ja hinta kyllä vaikuttaa meillä myös valintaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kukeseen:

Ok,
meil on ollu tuota omo-pulveria, mut tuoksu on tosi voimakas..
Tuota LV:tä vois kokeilla..

Onko muita? =)

Omolla löytyy siis se sensitive vaihtoehto joka on täysin hajusteeton.

Yhteistyössä