Mikä perkeles siinä on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja imperial
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

imperial

Aktiivinen jäsen
23.05.2005
7 685
1
36
Että jokainen safka ja tuote pitää syynää suurennuslasilla ja opas kainalossa, ennen ku voi lapselle antaa? Ja vielä ku kiellon päälle varmistaa asia täältä?!

Mä varmaan oon sit aiheuttanut kamalaa tuskaa tyttärelleni ja aiheutan tulevalle poitsulle, ku en jaksa niinku yhtään olla kiinnostunut oppaista sun muusta humpuukista

äiti on mua odottaessaan syöny graavilohta ja tuorejuustoja, eikä oo paljoa kattonu oppaita mitä vauvalle voi antaa, vaan kohtuullisen kunnollinen ihminen musta on silti tullu. ja näin mä meinaan toimia itekkin sitten kun vatta pystys kuljen ja pikkuselle kiinteitä rupeen antaan

Kerran nauratti kaupassakin, ku joku ämmä tutkaili pilttiä ja mietti kovaan ääneen, ku en minä tätä meidän villelle voi syöttää, ku tässä lukee 6kk ja meidän ville on 5kk.... voi vitulikko mä sanon.

Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Että jokainen safka ja tuote pitää syynää suurennuslasilla ja opas kainalossa, ennen ku voi lapselle antaa? Ja vielä ku kiellon päälle varmistaa asia täältä?!

Mä varmaan oon sit aiheuttanut kamalaa tuskaa tyttärelleni ja aiheutan tulevalle poitsulle, ku en jaksa niinku yhtään olla kiinnostunut oppaista sun muusta humpuukista

mjaah.
joidenkin mielestä on ylitarkka ja nipo jos ei hyväksy raskaana tupakointia, käyttää pyöräilykypärää muksullaan tai ei "pese" vauvan tuttia omassa suussaan.
tietyissä asioissa mä olen ainakin iha mielelläni nipo :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mjaah.
joidenkin mielestä on ylitarkka ja nipo jos ei hyväksy raskaana tupakointia, käyttää pyöräilykypärää muksullaan tai ei "pese" vauvan tuttia omassa suussaan.

Eikös nuo asiat tule ihan maalaisjärjellä ilman opustakin?

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
mjaah.

Eikös nuo asiat tule ihan maalaisjärjellä ilman opustakin?

no ei todellakaan. ainakaan jos palstaa miettii.

mjaah.

Peesailen. Eikä niitä neuvolan tms. ohjeistuksia ole ihan tuulesta temmattu. Mun puolestaan eläköön jokainen miten tykkää, mutta tuommoinen "onhan sitä ennenkin tehty" -ajattelu on musta hiukan omituista, kun kehitystä kuitenkin tapahtuu koko ajan.

Yhteistyössä