Mikä pakkomieli naisilla on esittää stringipersettä tinderissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Nuo kuvat kyseinalaista sen miksi olet siellä, tekee naisesta halvan oloisen ja oletteko koskaan käyneet alastonsuomi.com sivulla? ”Sut löytää tinderistä pukeutuneena stringeihin” Adi L Hasla feat. Mäkki - Hyi!

En ole koskaan ollu Tinderissä, mut kai ne stringikuvat on niiltä jotka haluaa vain panoseuraa?

Ainakin itse jos haluaisin vakavaa suhdetta niin pitäisin mummoalkk...stringipyllyn piilossa.:D

Vaikka kuulemma seksin vonkausta saa nekin, jotka hokevat että vain tositarkoituksella.

• Tykkää
Reactions: Boobabe
En ole koskaan ollu Tinderissä, mut kai ne stringikuvat on niiltä jotka haluaa vain panoseuraa?

Ainakin itse jos haluaisin vakavaa suhdetta niin pitäisin mummoalkk...stringipyllyn piilossa.:D

Vaikka kuulemma seksin vonkausta saa nekin, jotka hokevat että vain tositarkoituksella.

Miksi olisi noin?

Mulla oli muinoin seuranhakuilmoituksessani lähes kokonaku vartalokuva kun en halunnut että viestäjä lähettelevät ukot joita ei mun kroppa sit miellytäkään. Se ois ollut ajantuhlausta.

Ja sillä ilmoituksella löytynyt mies mulla on yhä! Kahdeksan täyden yhdessäolovuoden vuosipäivä lähestyy jo.

Miksi olisi noin?

Mulla oli muinoin seuranhakuilmoituksessani lähes kokonaku vartalokuva kun en halunnut että viestäjä lähettelevät ukot joita ei mun kroppa sit miellytäkään. Se ois ollut ajantuhlausta.

Ja sillä ilmoituksella löytynyt mies mulla on yhä! Kahdeksan täyden yhdessäolovuoden vuosipäivä lähestyy jo.
No sulle alastomuus tuntuu olevan luonnollinen asia, mutta yleensä lähes-nakukuvan lähettämisessä on myös tietynlainen viesti mukana, ja seksuaalisesti flirttaileva sellainen.

Sama pätee ylipäätään pukeutumiseen. Jos pistäisin pakaraa paljastavat shortsit ja bikiniyläosan kun kumarrun kaatamaan kahvia vaikka miehen tutuille, niin toisin siihen tarjoiluhetkeen eri vivahteen, kuin jos mulla on vaikka Marimekon t-paita ja -caprit.

(Vaikka nyt helteellä tekis mieli olla koko ajan uikkareissa)