mikä operaattori?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sonerasucks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on sillei, että miehellä on dna, mulla saunalahti. Ja ei oo mitään huonoa sanottavaa kummastakaan. Ihan moitteetonta toimintaa on kummankin taholta ollut, että ihan oikeastaan makukysymys.

Itse vaihdoin juuri saunalahteen, oli kans sonera aiemmin.

Aika samanlaisia tarjouksia näyttää heillä olevan: dna tarjoaa 600 min. puheaikaa, saunalahti taas 60 ? (10 ? / kk puolen vuoden ajan).

Mulla miehellä oli saunalahden liittymät, minä tyhmä menin ja vaihdoin dna:lle puhelimen takia (ja siinäkin kusetettiin, en olis vaihtanu jos olisin tienny..). Saunalahdella on se hyvä puoli, että ainakin meillä tosi tosi monella kaverilla + sukulaisilla on saunalahti, joten keskinäiset puhelut kuuluivat kuukausimaksuun (en nyt muista mikä liittymätyyppi se oli). Kannattaa siis selvittää, mitä liittymiä niillä on käytössä, joille useimmin soittelee.

Mulla on Saunalahden liittymä jo kolme vuotta ja olen ollut sangen tyytyväinen. Puhelinlaskut on ihan eri luokkaa kuin mitä oli aiemmin Soneran tai Elisan kanssa.

Nettiliittymänä meillä on Dna ja asutaan haja-asutusalueella. Toimii hemmetin huonosti mokkula täällä. Eilen kuulin että yhdellä tutulla on samaisella alueella Dna:n puhelinliittymä ja se ei toimi läheskään joka paikassa. Eli ainakin täällä on katvealueita joissa Dna ei toimi. Asia erikseen varmaan taajamassa.

Pakko kehua vielä Dna:takin, sillä mä tykkään kovasti kun ne lähettää välillä jotain etuseteleitä laskun yhteydessä. Nytkin mennään esikoisen kanssa Väskin seikkailusaareen 2 yhden hinnalla, kiitos Dna:n :D :flower:

saunalahti :wave: Kerran erehdyin kokeilemaan toista liittymää välis ja hyvin pian tulin takaisin saunalahdelle, ei parempaa liittymää operaattoria ookaan. Laskut on kohtuullisia, liittymätyypit hyviä. Asiakaspalvelu toimii aina hyvin (paitsi toi jonottaminen ärsyttää). Mutta mitään muuta huonoa en oo ko. operaattorista vielä löytänyt :)

Mulla on ollut toukokuun alusta Saunalahti. Itselläni on paketti johon kuuluu 100 tekstaria ja 500min. puhetta hintaan 19,90?/kk.

Sitten tietysti tuohon tulee päälle lisää jos soittaa vaikka 118 tai vr, niiden normimaksu.

Kaveri vaihtoi juuri DNA:lta Saunalahteen, kun kyllästyi laskusotkuihin.

Yhteistyössä