V
vieras
Vieras
Kun ihan tes:in mukainen olisi? En ymmärtänyt niistä hölkäsen pöläystä kun itse koitin katsoa? Mies joka tapauksessa tienaa eri töistä tällä hetkellä 12.5e niin tuskin tuosta enempää saa vai?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja TUPLAONNI:mun mies oli metallialalla ja sai muuton jälkeen uudessa paikassa 7e tunnilta , vaik oli ollut 7v metallialalla.sanoin sille ettei noin huonoa palkkaa voi ollakkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja TUPLAONNI:mun mies oli metallialalla ja sai muuton jälkeen uudessa paikassa 7e tunnilta , vaik oli ollut 7v metallialalla.sanoin sille ettei noin huonoa palkkaa voi ollakkaan.
No huhhuh, kuin noin huono palkka voi olla edes? Noin pitkän ajanki jälkeen, onko se edes ihan laillista? Aika uskomatonta. Mä nyt sain hiukan lisäinfoa kyseisestä firmasta mihin mahdollisesti haen ja siellä sanottiin että lähtöpalkka olis siinä 8-9e tienoilla. En sitä sitte tiedä että kuinka paljon se siitä sitten voisi nousta..
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Hitsarit jne saa yleensä enemmän, vallankin jos on luokkahitsari, mut metallin hommissa paljon olleena, ilman hitsaushommia, niin taksa on ollu 8-12 euroa/h, riippuen työstä.
Alkuperäinen kirjoittaja wdc:Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Hitsarit jne saa yleensä enemmän, vallankin jos on luokkahitsari, mut metallin hommissa paljon olleena, ilman hitsaushommia, niin taksa on ollu 8-12 euroa/h, riippuen työstä.
Ja täysin firmasta kiinni. Meillä mm. hitsarit tienaa paljon enemmän kuin tuo 12 euroa.
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Ja paikkakunta muuten vaikuttaa kans ihan kamalasti palkkaukseen...
Ja paikkakunta muuten vaikuttaa kans ihan kamalasti palkkaukseen...
mun mies oli metallialalla ja sai muuton jälkeen uudessa paikassa 7e tunnilta , vaik oli ollut 7v metallialalla.sanoin sille ettei noin huonoa palkkaa voi ollakkaan.