mikä on teidän käsitys kivasta illanvietosta kavereiden kesken?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
itse vietin tässä taannoin illan (piiiiiitkän sellaisen... ) pariskunnan luona jotka halusivat koko illan laulaa karaokea. kyllä oli kuulkaas TYLSÄÄ!! :o edes kuulumisia ei vaihdettu kun koko ajan joku lauloi ja muut tuijotti ruudusta sanoja. olipas hauskaa että tuli hommattua oikein lapsenvahdit ja kaikki tommosta iltaa varten...

:laugh: :laugh:
Mä jätin kerran menemättä yksiin 30-vuotisbileisiin kun ohjelmassa oli ensin kotona karaokea ja sen jälkeen siirtyminen karaokebaariin! Mulla olis siellä ollut ihan yhtä hauskaa kun sulla :D

No meillä oli vasta illanistujaiset yhden pariskunnan kanssa josta toista osapuolta ei tunnettu kovin hyvin. Istuttiin oikeestaan koko ilta pöydän ääressä ja paukutettiin aliasta :D Tosi kiva ilta vaikken koskaan oo ollu mikää lautapelien ystävä =)

Lannoitan kavereiden farmeja Facebookissa ja juttelen teidän kanssa täällä, ehkä saan jonkun tekstarin joltakulta. Siinä se ideaali.

Tai noh, oikea unelma olisi pitää jotkut 1800-luvun alun mallin mukaiset tanssijaiset. En vain usko, että saisin mistään tiloja, puvustusta, säestystä, ruokaa ja ihmisiä näihin bileisiin. Kupla särkyisi varmasti jonkun alkaessa käyttäytyä epäsopivasti.

Tai sitten:

http://www.youtube.com/watch?v=q7mefmvn_4g

http://www.youtube.com/watch?v=qkALglQsLJU

Syödään jotain hyvää (ehkä myös valmistetaan eväät yhdessä ), jutellaan, ehkä pelaillaan jotain (jotain lautapeliä, aliasta, buzzia, guitar heroa, tms.), ehkä saunotaan..
Yleensä se ilta etenee ihan omalla painollaan.

Mä en tykkää karaokesta yhtään, enkä kyllä kestäis jos koko ilta pitäs kuunnella jotain singstar-hoilotusta :/

Kyllä tuo on mun mielestä hauskaa. Tosin mun miehen mielestä ei, joten ei sit laulella sillon kun miehet on mukana.

Hauska illanvietto voi olla syömistä kera viinien, juustolautasta ym, elokuvan katselua, kaupungilla käyntiä, juoruilua... Mistä nyt sitten tykkää.

Olisit lähtenyt jos oli tylsää.

Ensin kokkasin 7 tuntia putkeen..sain pöydän täyteen herkkuja ja kaverit tuli lapsineen meille ja sit syöpöteltiin..ähkyiltiin porukalla..nautittiin lisää herkkuja..meillä oli koko tienvarsi täynnä jäälyhtyjä..ukot meni pellon laitaan ampumaan raketteja ja me katseltiin lasten kanssa..sit grillikotaan ähkyilemään lisää..ja valamaan tinaa..

..jäi hyvät muistot..

Minä taas rakastan karaokea ja tanssia :). Eli, hyvää ruokaa, juomaa, juttelua, karaokea, miksei muutakin ohjelmallista. Siirtyminen "jatkoille" on yleensä tylsää, koska porukka hajoaa eikä useimmissa paikoissa kuule omaa ääntänsäkään.

Hyvää seuraa, hyvää ruokaa, vähän viinaa, paljon naurua ja juttelua, ei yhtään kinaa eikä riitaa. Voi olla vähän karakokea tai pelejä, muttei koko iltaa. Jonkun kotona, ei lainkaan baarissa. Ja miehet ja naiset samassa huoneessa...

:D Meillä päin otetaan ilolientä ja ihan vaan jutellaan ja vaihdetaan ajatuksia. Itse en oikeastaan edes kaipaa mitään kummempaa ohjelmanumeroa, varsinkaan mitään karaokea...

Hyvää ruokaa ja juomaa, seurustelua, saunomista, pelailua, juttelua yömyöhään ja mahdollinen yökyläily. Ei baariin menoa koska on rennompaa olla vaan lökövaatteissa saunan jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Syödään jotain hyvää (ehkä myös valmistetaan eväät yhdessä ), jutellaan, ehkä pelaillaan jotain (jotain lautapeliä, aliasta, buzzia, guitar heroa, tms.), ehkä saunotaan..
Yleensä se ilta etenee ihan omalla painollaan.

Mä en tykkää karaokesta yhtään, enkä kyllä kestäis jos koko ilta pitäs kuunnella jotain singstar-hoilotusta :/

näin paitsi toi vika lause käy hyvin meille

lapsille inkkaritiipiit pihalle esille..uima-altaat täyteen vettä..pomppulinnaan virrat päälle..pöytään mansikoita, pannukakkua,sämpylöitä ja kahvia..Lapset (kaikki 3v) riehuivat ympäriinsä kuumassa kesäiltapäivässä ja me naiset saatiin rentoutua pöydän ääressä..Siinä se 4 tuntia viuhahti ohitse.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Minä taas rakastan karaokea ja tanssia :). Eli, hyvää ruokaa, juomaa, juttelua, karaokea, miksei muutakin ohjelmallista. Siirtyminen "jatkoille" on yleensä tylsää, koska porukka hajoaa eikä useimmissa paikoissa kuule omaa ääntänsäkään.

peesi

Ruokaa ja juttelua. Mielellään edes välillä ilman lapsia (eli lapset vaikka eri huoneessa pelailemassa tms).

Tuo ap:n karaokeilta olisi minun kauhistus. Itse en laula lainkaan, joten olisipa piinallinen ilta tuollainen. Onneksi ei karaokehulluja tutuissa!

hyvää syötävää, juotavaa, seuraa. Mieluusti esim joku lautapli, saunomista. Myös se karaoke toimii hyvässä seurassa. Pubi toimii joskus, mitkään yökerhot ei koskaan.

ap lisää sen verran, että itse kyllä laulan jonkun verran ja karaokekin menettelee hetken pari. mutta jos sitä vedetään 6 tuintia putkeen niin mulla alkaa olla mitta täysi... ja mun mies tykkäsi siitä laulamisesta, eli mä olin porukan ainoa ilonpilaaja niin en siksi viitsinyt yksinkään kotiin lähteä. arvatkaas tekikö monesti mieli?

Yhteistyössä