mikä on sun painoindeksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma25
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.04.2006 klo 12:32 Selenicereus kirjoitti:
No on sulla normaali. Mulla on 21,7 eli yhtä normaaleja ollaan =) Ja kohta joku sanoo, että mitä me täällä laihduttajien puolella tehdään...

Sinä ainakin oot täällä ollut antamassa miljoona hyvää vinkkiä muille :D :flower:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.04.2006 klo 13:22 Taivaansini harmaana kirjoitti:
Sinä ainakin oot täällä ollut antamassa miljoona hyvää vinkkiä muille :D :flower:

Tänks =) Välillä vaan tuntuu, että mie oon varmaan oikee pain in the ass ku tuputan vähän erilaisempaa ruokavaliota aina välillä ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.04.2006 klo 21:03 Selenicereus kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.04.2006 klo 13:22 Taivaansini harmaana kirjoitti:

Tänks =) Välillä vaan tuntuu, että mie oon varmaan oikee pain in the ass ku tuputan vähän erilaisempaa ruokavaliota aina välillä ;)

Ei kun se on tosi hyvä että joku tuo esille muitakin painonhallintatapoja kuin pisteiden laskeminen, ettei pääsisi tämä palsta ihan lipsahtamaan laihdutus = Painonvartijat linjalle... Sulla on hyvä ja rento suhtautuminen ruokaan ja syömiseen sekä ihan ilmeisestikin omakohtaista kokemusta monesta eri "tyylistä". Keep up the good work woman! ;)

25.6! ja bileet pystyyn! oli alux jotain 29.... :ashamed: ja selenicereus oot antanu mulle kipinän aloittaa uus harrastus: aion juosta puolimaratonin vuoden kuluttua! niin ja kiitos karppausohjeista, liityin mukaan joukkoon =) ja ihan hyvin menny viimiset 2 viikkoa

juups yli 28 on täälläkin...muutaman desimaalin..en oo hetkeen laskenu joten en tarkkaan muista mitä sillon oli...
kymmenen kiloa olis normaalipainon rajalle vielä.....muutama kilo...noin 5-7 kiloa lähtenyt,...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.04.2006 klo 10:51 voiitku kirjoitti:
antanu mulle kipinän aloittaa uus harrastus: aion juosta puolimaratonin vuoden kuluttua!

Vau! Mahtavaa!! Oot vissiin aloittanut jo juoksemisen =) Minä odottelen vielä, että lumet sulaisivat sen verran, että jalkakäytävät aukeaa.. sit ois n. kuukauden treeniaika ja aattelin mennä Tervahölkkään Ouluun ja juosta kympin. Emmie vielä keväästä uskalla mihinkään puolikkaalle lähteä, kun en yhtään ole talvella juossut. Mutta kymppi vois mennä hissukseen..

Noh, eipä tässä muuta kuin juoksuiloa! Kerrohan "väliaikatietoja" että miten on lähtenyt. Ja osta kunnon kengät.. kerran se hinta kirpaisee, mutta on huomattavasti kivempi juosta laadukkailla lenkkareilla, ku jollain kympin tennareilla!

Yhteistyössä