tänään kyllä kaikkein pahin ikinä.. Huonosti nukuttu yö; sen aiheuttamia pääkipuja; mahakipuja ja -kaasuja, jotka saa haukkomaan henkeään.. Telkkari tai digiboksi sekos kesken lastenohjelmien niin nehän meni ihan hyperaktiivisiksi. Hyppivät suunnilleen seinille, kiljuivat ja tappelilvat. Sitten niille piti alkaa vaihtamaan vaatteita. taas piti ääntään korottaa ennen ku esikoinen uskoi ja alkoi pukea. Keskimmäisen vaihdoin ensin. Meidän makaronimanne. Ihana sitä siinä sitte yrittää pukea kun löysäili mitä erikoisimmissa asennoissa. Vauva roikku jalassa. Vauvan pukeminen oli vielä pahempi taistelu. Se harrastaa sellasta että vetää ittensä mutkalle ja sitte taas suoraksi kun saanu hetkutettua ittensä ihan kummalliseen asentoon. Sitten se on siinä ihan jäykkänä ja vähän sätkii . Niin ja tietenkin kiljuu ja huutaa. Ihana sitäkin pukea. :heart: :kieh: No nyt seuraava erä: ulkovaatteiden pukeminen... |O 