mikä on raskaustesti on luotettavin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sixteen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ainakaan cb:n tavallinen testi... oli tuossa muutama vuos takaperin sitä meiltä että vessanpöntön vesi oli raskaushormoonilla terästettyä :D (tipahti siis pönttöön kun avasin pakettia)
Apteekin oma ollut ihan paras.

Kaikki ne mulla on oikean tuloksen näyttäneet, sekä apteekista ostetut kalliimmat että S-marketin hyllystä ostetut halvat testit (2 testiä kolmella eurolla, tms). Apteekin oma on ainoa joka on mulle antanut hailakan haamun, kaikki muut testit selkeän plussan.

Paitsi kun odotin esikoista, niin mikään testi ei näyttänyt plussaa, lukuunottamatta tk:n veritestiä.

Hei,
itselläni on hyviä kokemuksia varhaisesta raskaustestistä ja normaalista raskaustestistä. Muistaakseni Viola-merkkisiä. Varhaisen pystyi tekemään tosi aikaisin ;)

[QUOTE="vierailija";25070777]Apteekin oma on luotettavin.[/QUOTE]

Moikka
itselläni on se kokemus etät apteekin testissä on epäselvät ohjeet. Useissa muissa testeissä on selkeät kuvat nykyään.

Heissan!
Anteeksi nyt ensinnäkin kun tänne tulen kyselemään mutta teillä taitaa olla aptekeekin omasta testistä kokemuksia..tein tänään kyseisen testin ja siihen tuli heti sen testiajan sisällä haalea viiva,melkeinpä valkoinen sen konrolliviivan lisäksi,katsoin sitä kunnon valossa sitten niin näytti ihan kuin sen haalean/valkoisen viivan reunoilla olisi ollut hailakan vaaleanpunaista.. :o onko teillä tullut tämmöisiä ja onko tuossa testissä ns.viivan paikkaa?

No mä olen aina testannut vasta kun menkat n. viikon myöhässä, jolloin varmaan kaikki testit näyttäis kyllä varmasti positiivista. Apteekin omilla olen testaillut ja niihin ollut tyytyväinen.

Yhteistyössä