MIkä on pettämistä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja larppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Sellainen toiminta, mistä tulee huono omatunto.

Eli yhdyntä? Ok!

Juuri näin, pettämiselle ei ole yleistä yhteiskunnallista määritelmää, vaan voit vapaasti tehdä kaiken jota tiedät että juuri sinun puolisosi hyväksyy. Ei kun pussailemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaikki mitä et voi paljastaa puolisollesi. Meillä noi molemmat ovat pettämistä, vaikkakin tuosta suutelusta oli alussa erimielisyyksiä.

Hyvin sanottu. Ja myös se kommentti, että kaikki mistä tulee huono omatunto. Meillä se tarkoittaa sitä, että kaikki muu paitsi normaali juttelu ja valssaaminen on pettämistä. Miksi ylipäätään pitäisi ottaa mitään kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen, jos on kavereiden kanssa viihteellä? Miksei voi vain tyytyä siihen omaan seuraan? Jos mä lähden ystäväni kanssa jonnekin, tahdon olla hänen seurassaan enkä vieraiden miesten. Eri asia tietysti on, jos lähtee varta vasten muiden miesten takia sinne viihteelle...

Mun mielestä asiat ei voi olla kunnossa, jos asenne on se, että mitä kaikkea saa tehdä ilman, että se on varsinaista pettämistä. Mä kai mieluiten pelaisin varman päälle.

Meillä pettämistä olisi toisen naisen kanssa kahvittelu, ajanviettäminen, salaisuuksien kertominen, jne. Seksi on vain fyysistä toimintaa. Enemmän se olisi pettämistä mulle jos mies ei haluaisi tulla enää kotiin minun luokseni elämään tätä arkea ja jakamaan ajatuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaikki mitä et voi paljastaa puolisollesi. Meillä noi molemmat ovat pettämistä, vaikkakin tuosta suutelusta oli alussa erimielisyyksiä.

Hyvin sanottu. Ja myös se kommentti, että kaikki mistä tulee huono omatunto. Meillä se tarkoittaa sitä, että kaikki muu paitsi normaali juttelu ja valssaaminen on pettämistä. Miksi ylipäätään pitäisi ottaa mitään kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen, jos on kavereiden kanssa viihteellä? Miksei voi vain tyytyä siihen omaan seuraan? Jos mä lähden ystäväni kanssa jonnekin, tahdon olla hänen seurassaan enkä vieraiden miesten. Eri asia tietysti on, jos lähtee varta vasten muiden miesten takia sinne viihteelle...

Mulla on paljon miespuolisia ystäviä ja joskus tulee lähdettyä ihan niiden "vieraiden miesten" kanssa vihteelle. Flirtti sitä paitsi on elämän suola, ei sen tarvitse johtaa sen pidemmälle. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mun mielestä asiat ei voi olla kunnossa, jos asenne on se, että mitä kaikkea saa tehdä ilman, että se on varsinaista pettämistä. Mä kai mieluiten pelaisin varman päälle.

Ideaalitilanteessa suhteen osapuolilla on samansuuntaiset arvomaailmat ja moraalikäsitykset, jolloin koko asiaa ei tarvitse erikseen miettiä. Varman päälle on syytä pelata lähinnä suhteen alussa, ennen kuin yhteinen sävel on selvä.

Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Ideaalitilanteessa suhteen osapuolilla on samansuuntaiset arvomaailmat ja moraalikäsitykset, jolloin koko asiaa ei tarvitse erikseen miettiä. Varman päälle on syytä pelata lähinnä suhteen alussa, ennen kuin yhteinen sävel on selvä.

Kyllä mä vaan pelaisin varman päälle edelleen 10 vuoden jälkeenkin, koska tykkään tosta miehestä. eikä mulla oo halua tehä juttuja, joista pitäis edes miettiä, tekeekö väärin.

Yhteistyössä