Alkuperäinen kirjoittaja Florence:Täällä on nyt paikalla niin hienosanaisia naisia, että tunnen itteni ihan dorkaksi :xmas: Vai että nonchalantti![]()
koskaan kuulukaan. elefanttille sukua.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:Täällä on nyt paikalla niin hienosanaisia naisia, että tunnen itteni ihan dorkaksi :xmas: Vai että nonchalantti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja erektus:lyökää nyt kaik sivistyssanat tiskiin vaa.
antaudun.
boheemilla on monta metrkitystä.
Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee:Alkuperäinen kirjoittaja Florence:Täällä on nyt paikalla niin hienosanaisia naisia, että tunnen itteni ihan dorkaksi :xmas: Vai että nonchalantti![]()
Itsepä kysyit.
Mulla on sellainen pakkomielle, että jos jokin asia ei meinaa heti selvitä, niin käännän vaikka jokaisen kiven vastauksen löytääkseni. :ashamed:
Kysyin kysyin =)Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee:Alkuperäinen kirjoittaja Florence:Täällä on nyt paikalla niin hienosanaisia naisia, että tunnen itteni ihan dorkaksi :xmas: Vai että nonchalantti![]()
Itsepä kysyit.
Mulla on sellainen pakkomielle, että jos jokin asia ei meinaa heti selvitä, niin käännän vaikka jokaisen kiven vastauksen löytääkseni. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen isä:Olen suureksi osaksi nonchalantti, mutta minussa on myös perfektionistia.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee:Alkuperäinen kirjoittaja Florence:Täällä on nyt paikalla niin hienosanaisia naisia, että tunnen itteni ihan dorkaksi :xmas: Vai että nonchalantti![]()
Itsepä kysyit.
![]()
![]()
Minä olen kiukutellut, kun King Arthur-elokuvassa huudetaan "rus!"..Pakkohan se oli kaivaa selville. Eli slaavi-kansan nimihän se on. Ei sen kummempaa.
Mutta sama vika: asia selvitetään, ettei jää kaivelemaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:Kysyin kysyin =)
Kiitollinen olen avusta :flower:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee:Ja kohta sitä asiaa selvittää sitten puoli sukua mukana, jos en itse saa asiaa selviämään... Hehheh.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee:Ja kohta sitä asiaa selvittää sitten puoli sukua mukana, jos en itse saa asiaa selviämään... Hehheh.
Meillä menee niin päin, että puoli sukua kysyy minulta. :kieh: