Mikä on paras lasten ohjelma sun mielestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jessi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä tykkään Samusta ja Sallasta, siinä ei ole sellaista turhaa lässytystä (kuten esim. Paulissa), mutta opettavaiset tarinat. Ja sopii jotenkin meille, kun meilläkin on isoveli ja pikkusisko.

Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Mä tykkään Lilosta ja Stitchistä. Ja sit mä tykkään Brandystä ja Herra Whiskerssistä. "Juosshhkaaaaaa juoshhhhkaaaaa..." :laugh: :xmas:
"hjedelmaljepakko, kuin iiijso hjuttunen" Hah, B&HW on ehkä paras. Siinä on ihan loistavat ääniroolitkin.

mikä tää bränby on? en tiedäkkään sellaista, mistä tulee ja onko minkä ikäsille suunnattu?

Mä tykkään Lilosta ja Stitchistä. Ja sit mä tykkään Brandystä ja Herra Whiskerssistä. "Juosshhkaaaaaa juoshhhhkaaaaa..." :laugh: :xmas:
"hjedelmaljepakko, kuin iiijso hjuttunen" Hah, B&HW on ehkä paras. Siinä on ihan loistavat ääniroolitkin.

Se on aivan loistava :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

mikä tää bränby on? en tiedäkkään sellaista, mistä tulee ja onko minkä ikäsille suunnattu?

Kai se jostain Disneyltä tulee, eikä ihan pienimmille ole kai suunnattu. Se on hauska.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
ruohonjuuritasolla on ihan huippu :D
Lempijaksojani (myös lasten) ovat ne joissa ne leppikset vittuilee kärpäsille tai sudenkorennoille.

mä yritin yhtä leppäkerttu jaksoa tossa ettiä, mut en löytäny mistään..eilinen jakso missä kärpänen pelasti kaks muuta kärpästä hämähäkiltä oli kans hyvä :D

Yhteistyössä