mikä on paras hajusteellinen pyykinpesuaine?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unikuu108
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Varsinaisesti tätä ei kysytty, mutta mä tykkään pestä hajusteeettomalla Erisanilla ja sitte laitan ihan vähän Comfortin Sweet almond oil-huuhteluainetta. Tulee aivan ihana tuoksu! Muttei sellanen, että vastaantulevat pyörtyy.

minä tykkäsin Persilistä, mutta en ole sitä enää löytänyt mistään! Jauheena kyllä löytyy, mutta tykkäisin käyttää mieluummin nestemäistä. Joten jos joku tietää, mistä sitä saisi, niin ilmoittakaa ihmeessä!

Alkuperäinen kirjoittaja Evetsu:
Varsinaisesti tätä ei kysytty, mutta mä tykkään pestä hajusteeettomalla Erisanilla ja sitte laitan ihan vähän Comfortin Sweet almond oil-huuhteluainetta. Tulee aivan ihana tuoksu! Muttei sellanen, että vastaantulevat pyörtyy.

no näin mäkin olen tehnyt vaatteille. erisan colourila olen pessyt ja sit jotain huuhteluainetta niinku "hajuksi". nyt pitää vaan löytää joku hyvä pesuaine ettei pyykkikoneeseen jää huuhteluainejäämiä kestoja varten..

Alkuperäinen kirjoittaja no:
miksi ihmeessä et sitten voi vain pestä vaippoka nestemäisellä erisanilla? Ja jättää hajut muille? Miksi vaippojen muka pitää tuoksua joltain?!?! Ei tajuu....

nyt et ihan tajunnut. vaipat pesen perinteisesti erisan colourilla (en nestemäisellä ) mut vaatteet haluan pestä jollain jossa on vähän hajua mutten käyttää huuhteluaineita ettei koneeseen jää huuhteluainejäämiä.

nykyisin Bio Luvil...

...ennen oli sellanen sininen ja keltanen paketti ( nimeä en muista ):
mainoksessa avattiin vaatekaapin ovet ja raikkaus huikui ulos sieltä,
sitä vaan ei ole enään :/

Yhteistyössä