V
Vieras
Vieras
Olen hakemassa noihin paikkoihin töihin ja nyt olen ihan pihalla, mitä laitan palkkatoiveeksi... Onko kellään kokemusta mikä on palkkaus noissa firmoissa tai muissa vaateliikkeissä? Kiitos!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Olen hakemassa noihin paikkoihin töihin ja nyt olen ihan pihalla, mitä laitan palkkatoiveeksi... Onko kellään kokemusta mikä on palkkaus noissa firmoissa tai muissa vaateliikkeissä? Kiitos!
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Olen hakemassa noihin paikkoihin töihin ja nyt olen ihan pihalla, mitä laitan palkkatoiveeksi... Onko kellään kokemusta mikä on palkkaus noissa firmoissa tai muissa vaateliikkeissä? Kiitos!
Katso Pamin sivuilta kaupan TES. Sieltä sen näet.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Olen hakemassa noihin paikkoihin töihin ja nyt olen ihan pihalla, mitä laitan palkkatoiveeksi... Onko kellään kokemusta mikä on palkkaus noissa firmoissa tai muissa vaateliikkeissä? Kiitos!
Yritin katsoa, mutten ymmärtänyt kaikkia niitä alueita ja vaativuusluokkia, jne.
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Olen hakemassa noihin paikkoihin töihin ja nyt olen ihan pihalla, mitä laitan palkkatoiveeksi... Onko kellään kokemusta mikä on palkkaus noissa firmoissa tai muissa vaateliikkeissä? Kiitos!
Yritin katsoa, mutten ymmärtänyt kaikkia niitä alueita ja vaativuusluokkia, jne.
Missäpäin sä asut ja onko kokemusta?