Mikä on mielestäsi paras raskaustesti ja mikä huonoin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimosan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mimosan

Jäsen
20.08.2011
57
0
6
ihan mielenkiinnon vuoksi päätin laittaa uuden keskustelun aiheen. mikä testi mahtaa olla suosituin ja mistä testistä on saatu huonoja kokemuksia :D

itsellä suosikkina:

-mammaksilta david mekkinen testi

-apteekin oma

huonona kokemuksena:

-clearblue

syynä tähän: valheellinen selkeä viiva, mikä muilla testeillä ei näkynyt ja menkat alkoi. toisella kerralla sain viivan heti testiajalla, mutta levisi koko näytölle noin viiden minuutin kuluttua, enkä ollut sillonkaan raskaana.

Viimeksi muokattu:
Mulla kaikki raskaustestit aina näyttäneet puhdasta negaa niin kuin kuuluukin (ei siis ole herännyt turhia toiveita koskaan).

Käytössä on ollut:

- David herkkä 10 mIU/mL
- Elivo 25mIU/mL
- digitaalinen ClearBlue 25mIU/mL
- Pregcheck 25mIU/mL

- Apteekin oma
- Pregchek
- clearblue digi
- First signal puikko

Mikään noista ylläolevista ei ole turhia näytellyt vaan toimii niinkuin pitää..

- Clearblue tavallinen +/-
- First signal kasetti
- RFSU liuska

Näihin kolmeen olen saanut millon mitäkin viivaa, en luota ollenkaan.

Paras on pregchek puikko( todella tarkka, havaitsee jopa kemilliset ) sekä apteekin oma.

Paskin davidin mammaksi--> ei näytä mitään vaikka raskaana oliskin ja aika shittejä on myös first signal kasettitestit.

Paras on pregchek puikko( todella tarkka, havaitsee jopa kemilliset ) sekä apteekin oma.

Paskin davidin mammaksi--> ei näytä mitään vaikka raskaana oliskin ja aika shittejä on myös first signal kasettitestit.

Mulla david on kyllä näyttänyt ihan kunnon plussaa, tosin vasta kun menkat on olleet pari päivää oletetusti myöhässä. Yksilöllistähän se tosin on.

Yhteistyössä